alert-erroralert-infoalert-successalert-warningarrow-left-longbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-deliveryusp-free-returnsarrow-backarrow-downarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
/ sierpień 2016
Danielle Rines, Global Newsroom

5 posiłków mocy w wersji Paleo

To, że lato powoli się kończy nie oznacza, że muszą z tego powodu ucierpieć Twoje nawyki żywieniowe.

Według Lily Kunin, znanej z instagramowego profilu @CleanFoodDirtyCity jedzenie nieprzetworzonej żywności w czasie gorących letnich miesięcy ma kluczowe znaczenie dla naszego zdrowia.

"Spożywanie przetworzonej żywności sprawia, że czujemy się ociężali i zatruci" mówi. "Postaw na świeże produkty bogate w błonnik, takie jak warzywa i pełne ziarno. Nie zapomnij o spożywaniu produktów o właściwościach nawadniających, by zapobiec odwodnieniu."

Według Kunin istnieją dwie główne zalety diety Paleo - zapobieganie chorobom i przyspieszenie metabolizmu.

"Dieta bogata w warzywa, owoce i świeże produkty ma działanie
przecwizapalne, co oznaczna, że potrafi zmniejszać występowanie
przewlekłych, spowodowanych niezdrowym stylem życia chorób" tłumaczy.

"Ponadto taka dieta przyspiesza Twój metabolizm, przyczynia się do spadku wagi, wzrostu poziomu energii, stabilizuje poziom cukru we krwi i uwierz potrafi o wiele o więcej."

Aby pomóc Ci stawić czoła najbardziej wymagającym WODom Kunin stworzyła pięć przepisów Paleo, które dodadzą Ci energii na treningu i wprowadzą odrobinę koloru do Twojej diety.

1.    PIERWSZE ŚNIADANIE NA ROZGRZEWKĘ: FIOLETOWY KOKTAJL MOCY

Czas naładować baterie! Wrzuć poniższe składniki do blendera i z energią rozpocznij kolejny dzień!

purple recipe breakfast

2.    LUNCH / OBIAD: ZIELONE MISY OBFITOŚCI

Jesteś już po porannym treningu, więc nadszedł czas na solidną porcję warzyw i kolejne ładowanie baterii. Dzięki tej sałatce całkowicie zaspokoisz zapotrzebowanie na zielone warzywa, a jej dressing sprawi, że zyska ona doskonałe walory smakowe.

green recipe

3.    LUNCH / OBIAD: SŁONECZNE SPAGHETTI

Popołudniowy WOD dał Ci nieźle popalić, czas na nagrodę. Jeśli kochasz węglowodany ten posiłek z pewnością przypadnie Ci do gustu. Warzywne nitki zaspokoją Twoją miłość do makaronu jednocześnie stanowiąc nieprzetworzony i pyszny posiłek.

yellow dinner recipe

Wiecie co jest najlepsze w obu tych przepisach? To porcje dla dwóch osób. Nic tak nie łączy jak wspólny posiłek.

4.    CZAS NA PRZEKĄSKĘ: MALINOWY PUDDING CHIA

Może i ten przepis składa się jedynie z 4 składników, ale składają się one na przepyszne i odświeżające danie. Jest łatwy w przygotowaniu i świetnie się sprawdzi, gdy znajdujesz się poza domem. Możesz przygotować go od razu w całości lub wziąć ze sobą wszystkie składniki i przygotować go na bieżąco.

pink snack recipe

5.    CZAS NA PRZEKĄSKĘ: DIP MUHAMMARA I WARZYWA

Jego nazwa może i brzmi śmiesznie i skomplikowanie, ale uwierz nie ma nic prostszego. To przepis, który jest wariacją na temat klasycznej przekąski!

orange recipe snack

Wrzuć na Tweetera zdjęcia przygotowanych przez siebie dań z tagiem @Reebok lub pokaż nam własne ulubione przepisy paleo!

/ sierpień 2016
Danielle Rines, Global Newsroom