alert-erroralert-infoalert-successalert-warningarrow-left-longbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-deliveryusp-free-returnsarrow-backarrow-downarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
/ czerwiec 2017
Reebok

III wielki wspólny trening Reebok Run Crew - relacja

Za nami już trzecie spotkanie na wielkim wspólnym treningu na stadionie WTS Orzeł. Jakie zadanie czekało nas tym razem?

Reebok Run Crew

W ten ciepły czerwcowy wieczór po raz kolejny spotkaliśmy się w gronie ponad stu osób, żeby wspólnie pobiegać pod okiem doświadczonych trenerów Reebok Run Crew. 

Zanim przeszliśmy do tradycyjnej rozgrzewki, sporo osób zdecydowało się oddać w przechowanie swoje dotychczasowe buty, a w zamian przetestować nowe Reebok Print Run Ultraknit. Z tego co od Was usłyszeliśmy, wynika, że buty naprawdę przypadły Wam do gustu! Chwaliliście je głównie za lekkość i sprężystość, czyli wygląda na to, że są wręcz stworzone do treningów metodą Aerobic Capacity.

Po krótkim schłodzeniu przez letni deszcz, przyszła pora na trening właściwy. Paweł Nerek na ten dzień przygotował dla nas taki niepozorny zestaw:

Bieg szybki 1 minuta 
Bieg wolny 1 minuta
Bieg szybki 50 sekund
Bieg wolny 1 minuta
Bieg szybki 40 sekund
Bieg wolny 1 minuta
Bieg szybki 30 sekund
Bieg wolny 1 minuta
Bieg szybki 20 sekund
Bieg wolny 1 minuta
Bieg szybki 10 sekund
Bieg wolny 1 minuta

Po wszystkim 2 minuty przerwy i powtarzamy cały układ jeszcze raz, od początku.

Ważna uwaga jest taka, żeby każdy szybki odcinek biec minimalnie szybciej niż poprzedni (tzn. 30-sekundowy szybciej niż 40-sekundowy, 20-sekundowy szybciej niż 30-sekundowy, i tak dalej). Jeśli chodzi o bieg wolny, to starajcie się utrzymać tempo swojego spokojnego biegu, czyli nie całkiem trucht, ale takie tempo, przy którym zwykle możecie swobodnie rozmawiać (zwykle, bo tutaj będziecie mieli zadyszkę po szybkim odcinku). 

Reebok Run CrewKolejny wielki trening już niebawem, a tymczasem nieustannie zapraszamy na cykliczne zajęcia w ramach otwartych grup Reebok Run Crew:

- RunnersClub.pl na Mokotowie
- Sklep Biegacza na Powiślu
- Academia Gorila w Centrum
- Crossfit R99 na Ochocie
- Crossfit GCW na Gocławiu
- Crossfit Wilanów na Wilanowie

Treningi są darmowe, nie trzeba być członkiem klubu i nie trzeba się zapisywać. Po prostu dołącz i trenuj poprzez bieganie.

Najświeższe informacje i zapowiedzi zawsze znajdziesz na profilu Reebok Run Crew na Facebooku i profilu Reebok na Instagramie.

Reebok Run Crew

Reebok Run Crew

Reebok Run Crew

Reebok Run Crew

Reebok Run Crew

 
/ czerwiec 2017
Reebok