alert-erroralert-infoalert-successalert-warningarrow-left-longbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-deliveryusp-free-returnsarrow-backarrow-downarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
Style / styczeń 2018
Danielle Rines, Global Newsroom

Gwiazdy dają przykład - warto być sobą.

W każdym kraju są ludzie, którzy swoją bezkompromisową postawą i wyjątkową ekspresją inspirują innych. To, co robią, tworzą i piszą, staje się punktem odniesienia dla innych. Właśnie takie osobowości tworzą trendy. My nazywamy je klasykami stylu.

W ramach światowej platformy "Always Classic", Reebok zaprosił do współpracy różnorodną grupę artystów i influencerów; ludzi, którzy zawsze i wszędzie pozostają sobą. Dzięki nim stworzyliśmy pełną energii kampanię podkreślającą klasyczne sylwetki naszych butów - Classic Leather, Workout, Freestyle i Club C. Kierujemy ją do ludzi odważnych, którzy walczą z ograniczeniami i nie dają się zaszufladkować.

Marka Reebok stała się symbolem rewolucji fitness lat 80., a w 90. podbiła modę uliczną klasycznymi sylwetkami sneakerów, które szybko zdobyły uznanie szerokiej grupy klientów. 

"Kampania Always Classic honoruje Reebok Classic jako markę inspirującą kreatywność" - mówi Todd Krinsky, Menedżer Generalny Reebok Classics.  "Połączyliśmy najbardziej wyrazistych w swoich dziedzinach twórców i stworzyliśmy kolektyw o nieograniczonej mocy twórczej. Ci artyści uosabiają wartości Reebok Classic, dlatego mogą zaproponować nową, wyjątkową wizję Always Classic". 

Nasza kampania bada różne aspekty tworzenia współczesnego klasyka - dzięki połączeniu odważnej postawy, prawdziwych emocji i nowatorskiego stylu. Najbardziej znani celebryci, tacy jak Ariana Grande, Gigi Hadid, Rae Sremmurd, Teyana Taylor Lil Yachty i inni, opowiedzieli nam, co oznacza dla nich współczesny klasyk -

"To idea czy przedmiot, która nas inspiruje - dziś, ale także w przyszłości" - tłumaczy Gigi Hadid.

Na liście naszych niezwykłych twórców znaleźli się także artyści graffiti Felipe Pantone i SANY oraz modelka Sharina Gutierrez i gwiazda muzyki k-pop, Somi.

Skompletowaliśmy grupę inspirujących osobowości z całego świata w jednym celu - by Cię zainspirować.

"Klasyk oznacza bycie oryginalnym - i to nie dla innych, ale dla samych siebie" - mówi Gutierrez. "Jestem zawsze sobą. Możecie uznać to za dziwactwo, ale naprawdę nie dbam o to, co się o mnie mówi".

Reebok Classics to marka, która zawsze honorowała oryginalne osobowości, pomagając im komunikować swoje pomysły i styl. Międzynarodowa kampania Reebok Classics, zatytułowana "Always Classic” poświęcona jest czterem dekadom obecności marki-legendy na rynku. 

Globalny zasięg kampanii wykracza poza zwykłą współpracę z influencerami i celebrytami. Reebok współpracuje z utalentowanymi twórcami i fotografami, którzy starają się uchwycić istotę tego, co znaczy być klasykiem stylu, w naszej rzeczywistości.

"Jak stać się współczesnym klasykiem? Moim zdaniem trzeba wziąć element z przeszłości, i pokazać go w nowym świetle" - mówi Pantone. 

Kampania Always Classic łączy klasyczną sylwetkę Reebok Classics z lat 80. i 90. - Classic Leather, Workout, Freestyle i Club C. Gdy tylko te buty pojawią się na rynku w 2018 roku, opublikujemy towarzyszące im filmy video z naszymi gwiazdami.

Oryginalne osobowości biorące udział w kampanii, wyróżniają się w swoich dziedzinach, ale nigdy nie płacąc za to wyrzeczeniem się samych siebie.

"To nie jest tak, że zaplanowałem sobie, że będę grał hip-hop. Albo, że chwycę farbę w sprayu i pryskać ściany dla relaksu" - mówi Lil Yachty.

Kiedy widzimy tę grupę oryginałów, nie ma znaczenia, jakie jest ich artystyczne tworzywo. Łączy ich bycie odważnym, nowatorskim i szczerym. Dlatego możemy nazwać ich współczesnymi klasykami.

"Myślę, że bycie sobą i odwaga właśnie mają swoje pięć minut" - śmieje się Taylor.

"Jest mnóstwo ludzi, którzy idą przez życie zygzakiem - gdy większość mówi 'tak', oni mówią 'nie".

Ci artyści naprawdę myślą o tym, co mogą przekazać innym - od swojego stylu osobistego, aż po sztukę, którą tworzą.

"By nie dać się skusić łatwymi rozwiązaniami, które podsuwają inni, trzeba myśleć poza schematami" - mówi Rae Sremmurd.

Ta grupa osobowości pozwala oddziaływać swojej kreatywności, a często i buntowniczej naturze, na naszą kampanię, czyniąc ją autentyczną i prawdziwą.

"Mnie chodzi o wolność ekspresji i okrywanie innych kultur" - uśmiecha się SANY.

Kampania Reebok "Always Classic" uczy jak być odważnym, gdy otoczenie nieszczególnie nam sprzyja. Przedstawia tych, którzy potrafią być inni.

“Nie powtarzaj się, klasyk tego nie robi” - radzi Somi.

A co dla Ciebie oznacza słowo classic? Daj nam znać na Instagramie @Reebokpl, dodając #AlwaysClassic!

Style / styczeń 2018
Danielle Rines, Global Newsroom
Tagi