Club C
Rosalie to jedna z najlepiej zapowiadających się i najciekawszych artystek młodego pokolenia. Jej styl muzyczny to łączenie różnorodnych brzmień. W jej twórczości znaleźć można mieszankę hip-hopu, amerykańskiego r&b rodem z lat 90. oraz fascynację elektroniką. Rosalie ma już za sobą kilkadziesiąt zagranych koncertów – w tym na największych scenach muzycznych takich jak Open’er Festival oraz wiele klipów. Nowym wyzwaniem stała się współpraca z Reebok Classic. Rosalie dołączyła do grona partnerów i została nową ambasadorką marki.
Drugą bohaterką cyklu Always Classic została ilustratorka i joginka – Anna Rudak. Pasją Ani jest ilustracja i joga. W jej pracach dominuje tematyka życia codziennego, kobiecego świata i przyrody. Autorka zbiera to co widzi i przenosi to na papier w formie prostych, ciekawych, momentami humorystycznych rysunków.
Dziewczyny idealnie wpisują się w filozofię marki Reebok Classic. Poprzez wyrażanie siebie i dążenie do realizowania swoich marzeń są idealnym uosobieniem wartości jakie pojawiają się w najnowszej kampanii Always Classic. Połączenie bohaterek z modelem Club C, którego historia ewoluowała na przestrzeni lat – od modelu przeznaczonego na korty tenisowe, po ten, który stał się nieodłącznym uzupełnieniem ulicznych stylizacji - jest oznaką utożsamiania się marki z nowym, bardzo twórczym pokoleniem.
To co wyróżnia nowy, minimalistyczny model Club C to gumowa podeszwa zapewniająca komfort i idealne dopasowanie podczas chodzenia. Podeszwa środkowa amortyzuje każdy krok, a niezwykły kolor skórzanej cholewki pasuje do każdego zestawu.