alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-deliveryusp-free-returnsarrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
Running / marzec 2018

Trening POWERUN: Szybkość

Wielkimi krokami zbliża się sezon biegowych startów. Piątki, dyszki, półmaratony i... oczywiście Reebok POWERUN by Runmageddon - pierwszy bieg miejski z przeszkodami.

Zima powoli powoli chyli się ku końcowi, a razem z nią okres budowania ogólnej wytrzymałości. Spokojne zimowe wybiegania zbudowały podwaliny formy na ten sezon, pora przejść do kolejnego etapu.

Szybkość

To właśnie teraz jest najlepszy moment, żeby zacząć stopniowo wplatać w swój plan treningowy coraz więcej akcentów szybkościowych. 

Interwały, biegi tempowe, biegi zmienne, zabawy biegowe, rytmy. To Twój arsenał na najbliższe tygodnie.

Odpowiednio pokierowany trening sprawi, że zaczniesz biegać nie tylko szybciej, ale też ekonomiczniej i bezpieczniej, co wymiernie przełoży się na Twoje wyniki w postaci nowych życiówek na Twoich ulubionych dystansach.

Szybkość zdecydowanie przyda Ci się też podczas najlepszej biegowej imprezy sezonu wiosennego...

Reebok POWERUN by Runmageddon

Jak już dobrze wiesz, 14 kwetnia w Warszawie czekać na Ciebie będzie 10 przeszkód rodem z Runmageddonu na trasie o długości 10 kilometrów.

Do Ciebie należy wybór, czy podchodzisz do danej przeszkody czy omijasz ją i biegniesz dalej, ale nikt nie będzie Cię pytał o dystans biegu.

10 kilometrów. Koniec, kropka. Równy dystans dla każdego.

Zatem wyćwiczenie się w przeszkodach to jedno. Odpowiednia strategia podchodzenia lub omijania przeszkód to drugie. Ale kluczowa tak naprawdę wydaje się Twoja forma biegowa, żeby jak najszybciej i jak najefektywniej przebiec cały dystans.

I tu wraca temat szybkości

Jak się do za to zabrać? Jak trenować, żeby biegać szybciej? Odpowiedzi na te i inne pytania dostaniesz na specjalnym otwartym treningu Reebok Run Crew... 

Trening POWERUN: Szybkość

Już 10 marca zapraszamy Cię na kolejny wspólny trening z Reebok Run Crew na Stadionie WTS Orzeł w Warszawie. Tym razem na tapetę bierzemy szybkość.

Trening tradycyjnie poprowadzą między innymi Paweł Nerek i Agata Pietroszek, a gościem specjalnym będzie specjalistka od napraaawdę szybkiego biegania, Anna Kiełbasińska!

Jak wygląda trening?

Zaczynamy od 15 minutowej rozgrzewki, a następnie przechodzimy do treningu składającego się z dwóch części po 45 minut. W pierwszej skupimy się na pokonywaniu przeszkód, z którymi zmierzysz się podczas kwietniowego biegu POWERUN. Druga z nich - biegowa, zwiększy Twoją szybkość podczas biegu.

Gdzie i kiedy się spotykamy?

Stadion Orzeł w Warszawie, przy ul. Podskarbińskiej 14.  W okolicy znajdziecie parking, dla trenujących będą dostępne szatnie. Każdy uczestnik dostanie wodę.

Trening odbywa się w dwóch turach: jedna zaczyna o 10:00, druga o 12:00. Wybierz dogodną dla siebie godzinę przy zapisach.

Zapisy

Zapisy na trening od 2 marca na www.reebokruncrew.pl
Pamiętaj, by wybrać godzinę treningu, w którym chcesz wziąć udział. 

Liczba miejsc ograniczona!

Uczestnicy treningu otrzymają 20% zniżki na uczestnictwo w Reebok POWERUN by Runmageddon. Zniżka będzie ważna wyłącznie na miejscu w dniu treningu. 

 

Reebok Run Crew - trening Powerun

Reebok Run Crew - trening Powerun

Reebok Run Crew - trening Powerun

 

Running / marzec 2018