
Style / marzec 2019
Cardi B tworzy własne zasady
Cardi B to nie tylko światowej sławy piosenkarka i gwiazda show-biznesu. Jak śpiewa w jednej z wielu swoich piosenek, które podbiły listy przebojów w 2018 r.: ona rozdaje karty. Jest matką, ikoną stylu, królową popkultury, ale przede wszystkim jest w 100% autentyczna i oryginalna we wszystkim, co robi.
Pozostaje całkowicie sobą i dla wielu stała się ucieleśnieniem indywidualizmu. Właśnie dlatego została najnowszą ambasadorką marki Reebok. Reebok odrzuca konwenanse i zachęca do wyrażania swojego stylu, a Cardi jest uosobieniem tych wartości.
Poważne traktowanie swojej osoby i muzyki zawsze było dla niej punktem honoru. Nigdy nie dała się powstrzymać na drodze do sukcesu, na który składa się jej wytrwałość i ciężka praca. Wychowana w Bronksie i dumna ze swego pochodzenia, Cardi B jasno pokazuje, że nic nie powstrzyma jej przed realizacją swoich celów.
„W swoich piosenkach śpiewam o tym, co przeżyłam w Bronksie. Dlaczego? Bo to są moje doświadczenia. Mój styl mówienia. Mój własny język. Stąd, skąd się wzięłam”.
Cardi wywiera wpływ na otoczenie nie tylko tekstami swoich piosenek, ale też poprzez codzienne interakcje z fanami. Czy umieszcza charyzmatyczne wideo dla 34 milionów obserwatorów na Instagramie (okuuuuuur), czy też występuje na żywo, ludzi przyciąga jej cięta riposta i śmiała osobowość. Jej szczerość i niezależność sprawiają, że jest bliska ludziom.
„Umiem przyznać się błędu i nie zwalam winy na innych. Nie obchodzi mnie, czy sieję zamęt. Co z tego? Biorę to na siebie. To lepsze niż oglądanie się na innych. Żyję po swojemu”.
W swojej pierwszej kampanii dla Reebok Cardi pokazuje się we wznowionej niedawno edycji butów Aztrek, zaprojektowanych w 1993 r., czyli rok po jej urodzinach. Aztrek początkowo powstały jako buty miejskie i w dalszym ciągu rzucają na kolana swoim oryginalnym designem. To dlatego Cardi i Aztrek tworzą tak zgraną parę. Piosenkarka mocno wyraża siebie poprzez modę.
„Czasem mam ochotę na elegancki strój, innym razem chcę pokazać brzuch i trochę tyłka. Mogę iść na czerwony dywan, mogę pokazać swój styl prosto z Bronksu, daj mi cokolwiek, a będzie z tego niezły numer”.
Reebok, pierwsza marka sportowa dla kobiet, od zawsze inspiruje je do bycia najlepszą wersją samych siebie i pokazuje ich nieograniczone możliwości. Jako raperka, która odniosła sukces w branży zdominowanej przez mężczyzn, Cardi nie boi się iść pod prąd w swoich piosenkach i w życiu prywatnym. Niezmiennie przesuwa granice i rzuca wyzwanie skostniałym normom społecznym.
„Robię, co chcę, i kiedy chcę. Chcę zmieniać świat. Chcę wychować córkę. Chcę zrobić z niej królową. Chcę kształtować przyszłość, która stoi przede mną otworem”.
Cardi nie odgrywa narzuconych ról, ona tworzy własne scenariusze. Teraz razem z Reebok będzie zaprzeczać konwencjom i łamać zasady gry.
Style / marzec 2019