Icons/Social/GoogleCreated with Sketch.
Style / sierpień 2019
Danielle Rines, Reebok

Childish Major i jego unikatowa muzyczna wrażliwość

Jako artysta Childish Major chce dotrzeć do fanów poprzez swoją muzykę i ustanowić z nimi wyjątkową relację

Branża muzyczna, tak jak każda inna działka kreatywna, w której staje się oko w oko z odbiorcą, może być chwilami przerażająca. W końcu otwierasz się przed publiką i narażasz na krytykę. Potencjalnie nawet możesz zostać zupełnie opacznie zrozumiany. Ale otwarty i prostolinijnyChildish Majoruważa, że warto wziąć na siebie to ryzyko.  
 
Jako producent o ugruntowanej opinii, który współpracował ze światowej klasy artystami, a także jako raper i autor tekstów piosenek Childish stał się siłą napędową i liderem w swojej branży. Ale żeby dorobić się takiej opinii, trzeba mieć odwagę, by inspirować i tworzyć szczerze. To akurat dla Childish Majora zawsze było głównym motorem działania i jak do tej pory się to nie zmieniło.
 
„Wierzę, że jeśli tworzysz prosto z serca, Twoje dzieło staje się bardziej wartościowe i ponadczasowe” – mówi Childish.
 
 
Kampania Reebok Classic Alter The Icons to ukłon w stronę tych, którzy sukces osiągnęli na własnych warunkach i często wbrew innym. W najnowszej odsłonie tej kampanii znów pokazujemy Wam prawdziwe oblicza artystów, którzy nie boją się iść pod prąd, a w swojej pracy stawiają na szczerość i uczciwość. Reebok prezentuje w niej ikoniczne modele uwspółcześnione legendarnym brandingiem na przejrzystych nakładkach, co nadaje tym klasycznym sylwetkom dynamiczny sznyt. Użycie transparentnych materiałów nadaje im zupełnie nowy wymiar stylu.
 
Childish nigdy nie bał się pokazywać swojego prawdziwego oblicza. Fani doceniają taką szczerość w muzyce i podczas występów. Artysta sięga do własnych przeżyć i uniwersalnych prawd, do których doszedł w życiu, by nawiązać z fanami jak najgłębszą relację. Wychodzi z założenia, że gdy dzieli się swoimi przeżyciami, tworzy z odbiorcą unikalną więź. Na tym właśnie mu najbardziej zależy.
 
„Gdy ukazujesz swoją wrażliwość na płycie i przelewasz ją w teksty piosenek, tworzysz tę niezwykłą relację. Dzięki temu odbiorca może z łatwością wczuć się w Twoje położenie. I właśnie takiej głębokiej relacji szukam w życiu zawodowym”.
 
 
Łatwo jest krytykować i doszukiwać się u artystów nieszczerości w życiu i sztuce. Dlatego też Childish nigdy nie był zainteresowany przedstawianiem siebie w nieprawdziwym świetle. Wszystko, co tworzy i czym się zajmuje, jest szczere i celowe. Childish wierzy, że jego kariera jest utożsamiana z zawodową uczciwością i tak długo, jak będzie trzymał się obranego kursu, będzie odnosił sukcesy.
 
„Jako artysta niszowy, który zyskał popularność, nie mogę sobie pozwolić na fałszywy krok. Wtedy już zawsze musiałbym kroczyć po kruchym lodzie. Dlatego zdecydowanie łatwiej jest być po prostu sobą. Dzięki temu mam pewność, że – lepiej czy gorzej – robię swoje i po swojemu”.
 
Childish dorastał w niewielkiej mieścinie, gdzie marzenia trudno przekuć w rzeczywistość. Jemu się udało i dlatego chce być przykładem dla innych, że da się osiągnąć sukces bez względu na pochodzenie. Chce udowodnić, że można być wiernym sobie i skutecznie realizować marzenia o sukcesie.
 
 
W jednej z piosenek śpiewa: „I need a first class window/I never seen nobody fighting for middle.” (w wolnym tłumaczeniu: Dajcie mi miejsce w pierwszej klasie/ Nigdy nikt nie chce lecieć ekonomem). „I o to mi właśnie chodzi” – mówi Childish. „Ten tekst bardzo porusza ludzi. Kiedy w końcu zacząłem latać pierwszą klasą, pomyślałem sobie: »No tak, to wygląda jak manifestacja«”.
 
Zobacz pełną kolekcję Alter The Icons tutaj.
Style / sierpień 2019
Danielle Rines, Reebok
Najnowsze historie
Style / lipiec 25, 2019
Sarah Corda, Reebok
Sneakery z lat 90., które podbiją Twoje serce
Style / lipiec 25, 2019
Danielle Rines, Reebok
5 stylowych pomysłów na białe sneakery
Running / lipiec 09, 2019
Lucy Murrey, Reebok
Niezawodne triki profesjonalisty na zwalczenie przedbiegowego stresu
Tagi

ZIG KINETICA