Doradca Klienta

Jakie są koszty wysyłki?

Stawki, stosowane przez Reebok przy wysyłce na adres dostawy są równe. Ich wysokość zależy od sposobu dostawy. Ceny (w tym VAT) są następujące:


Przesyłka standardowa

Bezpłatna dostawa*

Przesyłka Your Reebok

45,00 PLN

Przesyłka mieszana standardowa & Your Reebok

64,00 PLN


Nasz sklep internetowy zapewnia wyłącznie dostawy do Polski.
Kiedy zostanie dostarczone moje zamówienie?

Czas dostawy zależy od zamówionych artykułów.


Przesyłka standardowa

2-3 dni roboczych

Dostawa produktów personalizowanych Your Reebok

3 do 5 tygodni

Personalizowane produkty Your Reebok tworzone są specjalnie dla Ciebie i zostaną dostarczone oddzielnie w ciągu 4-6 tygodni.

Szybka personalizacja: + 2 dni

Dodanie imienia, numeru, godła lub flagi do artykułu trwa około 1-2 dni, jeśli więc dodajesz do koszyka artykuł z szybką personalizacją, dostawa Twojego zamówienia potrwa o 1-2 dni dłużej niż zazwyczaj.


Podczas wyprzedaży realizacja zamówień może trwać dłużej. Jeśli zamawiasz kilka artykułów, mogą one zostać dostarczone w osobnych paczkach w różne dni.

Święta i dni wolne od pracy

Nasze magazyny nie pracują w następujące dni: 01.01.2016, 25.03.2016, 27.03.2016, 28.03.2016, 01.05.2016, 15.05.2016, 16.05.2016, 26.05.2016, 03.10.2016, 25.12.2016, 26.12.2016

Dostawy zamówień złożonych w tych dniach lub w dniach je poprzedzających przedłużą się o kilka dodatkowych dni roboczych.


Zasady wysyłki i ograniczenia

Zamówienia wysyłane są tylko w dni robocze. Roboczymi są dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt państwowych w Polsce i Niemczech.

Nie dostarczamy przesyłek do skrytek pocztowych.

Każda dostawa musi zostać potwierdzona podpisem.

Ze względu na trudności logistyczne w realizacji dostaw na niektórych odległych obszarach, rezerwujemy sobie prawo do anulowania zamówienia i/lub przedstawienia dodatkowych warunków realizacji takiego zamówienia (na przykład uzależnienie dostawy od wartości minimalnej transakcji).

Nasi doradcy klienta poinformują Cię o anulowaniu zamówienia i/lub o dodatkowych warunkach jego realizacji tak szybko, jak to możliwe.


Po jakim czasie po otrzymaniu wiadomości potwierdzającej wysyłkę mogę śledzić swoje zamówienie?

Odczekaj co najmniej 24 godziny po otrzymaniu wiadomości z potwierdzeniem wysyłki, zanim klikniesz link monitorowania. Dzięki temu kurier będzie mieć czas, aby odebrać Twoje zamówienie z naszego magazynu.


Czy adres dostawy może być inny niż adres rachunku?

Tak, pod warunkiem że oba znajdują się w tym samym kraju. Wpisz oddzielny adres przesyłki i adres rachunku podczas finalizacji zamówienia.


W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie i status dostawy?

Jeśli posiadasz konto Reebok:

Zaloguj się i kliknij 'Historia zamówień' w sekcji 'Informacje o zamówieniach', a następnie kliknij wybrane zamówienie.

Jeśli nie posiadasz konta Reebok:

Instrukcje postępowania znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki zamówienia. Wiadomość tę otrzymasz, kiedy Twoje zamówienie opuści nasz magazyn. Status swojego zamówienia możesz śledzić za pomocą kodu monitorowania* zawartego w tym e-mailu.



Zamówienie może być na następujących etapach realizacji:


Zamówienie przyjęte do realizacji

Oznacza, że zamówienie zostało odebrane, ale nie zostało jeszcze przetworzone przez nasz zespół zarządzania zleceniami. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

Zamówienie wysłane

Oznacza to, że zamówienie zostało wysłane z naszego magazynu i przesyłka jest w drodze lub już została dostarczona. Za pomocą kodu monitorowania* możesz śledzić swoją przesyłkę.
Przesyłki produktów personalizowanych możesz śledzić jedynie za pomocą kodu monitorowania* zawartego w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki Twojego zamówienia.
Zamówienie może być zapakowane w kilka paczek, a każda z nich będzie miała odrębny kod monitorowania*. Poszczególne paczki mogą zostać dostarczone osobno, w inne dni. Personalizowane produkty Reebok zawsze wysyłane są oddzielnie w przeciągu 4-6 tygodni.

Zwroty odebrane

Taki status oznacza, że Twoje zamówienie (lub jego część) zostało zwrócone i dotarło do naszego magazynu. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni po sprawdzeniu, czy produkty wróciły do nas zgodnie z Zasadami zwrotów.

*Pamiętaj, że aktywowanie kodu monitorowania trwa przynajmniej 24 godziny.

Co zrobić, jeśli nie znajdę tu odpowiedzi na moje pytanie?

Zachęcamy do kontaktu z naszym przyjaznym zespołem do spraw Obsługi Klienta sklepu internetowego, używając danych kontaktowych znajdujących się tutaj.