alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-deliveryusp-free-returnsspritearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictiktok-defaulttiktoktwittervkwhatsappyahooyoutube
Przejdź do głównej treści

MAISON MARGIELA: ZA KULISAMI

Paryska marka założona w 1988 roku przez Martina Margielę od początków istnienia testuje granice mody. Od 2014 roku dyrektor kreatywny John Galliano tworzy zaskakująco innowacyjne i pełne artyzmu projekty przy zastosowaniu najwyższej jakości krawieckich technik i tajników rzemiosła. Technika przywołująca obraz przedmiotów i wrażeń, które przeminęły, lecz pozostają wyczuwalne za pośrednictwem sugestywnego detalu.

Wizualne przywołanie

Najnowsza współpraca Maison Margiela x Reebok przedstawia klasyczne modele Reebok przez pryzmat flagowego konceptu domu mody Maison Margiela – „the memory of”. Odjęcie kolejnych warstw buta ukazuje jego ukrytą dotąd konstrukcję.

Koncept „The Memory Of”

Technika przywołująca obraz przedmiotów i wrażeń, które przeminęły, lecz pozostają wyczuwalne za pośrednictwem sugestywnego detalu.

Koncept „The Memory Of”

Ucieleśnienie idei stworzenia nowego pomysłu na ponadczasowej bazie. Prawdziwa klasyka gatunku.