Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?

Ostatnio zmienione: 10/23/18

To zależy od rodzaju kodu zniżkowego.

Jeśli całe Twoje zamówienie zostało anulowane lub jeśli została podjęta przez Ciebie decyzja o anulowaniu całego zamówienia, kod zniżkowy zostanie ponownie aktywowany w ciągu 24 godzin.

Kody, które upoważniają Cię do procentowego upustu (np. 10% zniżki) zostaną odnowione w przypadku zwrotu zamówienia lub jego części.

Kody uprawniające do zniżki w określonej wysokości (np. 50 zł) zostaną odnowione w przypadku zwrotu całego zamówienia. W razie zwrotu części zamówienia, otrzymasz zwrot w wysokości przypadającej na zwracane produkty. Na rachunku w zrozumiały sposób informujemy, w jakich częściach zniżka przypada na poszczególne produkty.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Historia zamówień

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00