Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
Co stanie się w przypadku zwrotu lub anulowania zamówienia online zależy od rodzaju kodu zniżkowego.
Nie musisz się z nami kontaktować, gdy:
Twoje zamówienie zostało anulowane lub jeśli sam podejmiesz decyzję o anulowaniu całego zamówienia. Kod zostanie automatycznie aktywowany ponownie po 24 godzinach.
Kody uprawniające do zniżki w określonej wartości (np. 10 zł) zostaną odnowione w przypadku zwrotu całego zamówienia.
– W razie zwrotu lub anulowania zamówienia (lub jego części) opłaconego za pomocą Karty podarunkowej adidas, otrzymasz zwrot w wysokości obejmującej zwracaną część zamówienia. Jeśli płatność została dokonana częściowo za pomocą Karty podarunkowej adidas i częściowo inną metodą płatności, najpierw otrzymasz zwrot pieniędzy z innej metody płatności.
Pomożemy Ci z ponowną aktywacją kodu, jeżeli:
– wykorzystany został kod gwarantujący zniżkę procentową (np. 10% zniżki). Kod zniżkowy może zostać aktywowany ponownie, jeśli zwracasz zamówienie lub jego część. W takim przypadku prosimy o kontakt.
Na rachunku w zrozumiały sposób informujemy, jakie części zniżki obejmują poszczególne produkty. Rachunek jest wysyłany z potwierdzeniem dostawy oraz znajduje się na Twoim koncie.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |