Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?

Ostatnio zmienione: 12/21/20

Co stanie się w przypadku zwrotu lub anulowania zamówienia online zależy od rodzaju kodu zniżkowego.

Nie musisz się z nami kontaktować, gdy:
 Twoje zamówienie zostało anulowane lub jeśli sam podejmiesz decyzję o anulowaniu całego zamówienia. Kod zostanie automatycznie aktywowany ponownie po 24 godzinach. 
Kody uprawniające do zniżki w określonej wartości (np. 10 zł) zostaną odnowione w przypadku zwrotu całego zamówienia. 
– W razie zwrotu lub anulowania zamówienia (lub jego części) opłaconego za pomocą Karty podarunkowej adidas, otrzymasz zwrot w wysokości obejmującej zwracaną część zamówienia. Jeśli płatność została dokonana częściowo za pomocą Karty podarunkowej adidas i częściowo inną metodą płatności, najpierw otrzymasz zwrot pieniędzy z innej metody płatności.

Pomożemy Ci z ponowną aktywacją kodu, jeżeli:
– wykorzystany został kod gwarantujący zniżkę procentową (np. 10% zniżki). Kod zniżkowy może zostać aktywowany ponownie, jeśli zwracasz zamówienie lub jego część. W takim przypadku prosimy o kontakt. 

Na rachunku w zrozumiały sposób informujemy, jakie części zniżki obejmują poszczególne produkty. Rachunek jest wysyłany z potwierdzeniem dostawy oraz znajduje się na Twoim koncie.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00