Co dzieje się z moją Kartą Podarunkową w razie zwrotu całego lub części zamówienia albo w przypadku anulowania zamówienia?

Ostatnio zmienione: 10/2/20
Jeśli anulujesz swoje zamówienie w ciągu 15 minut po jego złożeniu, kwota z Karty Podarunkowej nie zostanie pobrana. To oznacza, że tę samą Kartę Podarunkową można wykorzystać podczas następnych zakupów.

Po wspomnianych 15 minutach, jeśli wskazano płatność tylko Kartą Podarunkową, a zamówienie zostało w całości lub częściowo anulowane lub zwrócone, otrzymasz w wiadomości e-mail nową Kartę Podarunkową na taką samą kwotę.

Jeśli płatność została dokonana częściowo za pomocą Karty Podarunkowej i częściowo inną metodą płatności, najpierw otrzymasz zwrot pieniędzy z innej metody płatności. Kiedy zwrócimy właściwą kwotę zapłaconą inną metodą płatności, to kolejnym krokiem będzie wysłanie do Ciebie nowej Karty Podarunkowej z kwotą, która została pobrana z poprzedniej Karty Podarunkowej, którą częściowo zapłacono za zwrócone lub anulowane zamówienie.

 

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00