Co mogę zrobić, jeśli podejrzewam, że zakupiony produkt jest podrobiony?
Ostatnio zmienione: 6/18/20
Podrabiane egzemplarze krążą po całym świecie. Jeśli przypuszczasz, że problem dotyczy Twojego zakupu i możesz potrzebować naszego potwierdzenia, aby wystąpić o zwrot pieniędzy, poinformuj nas, gdzie i od kogo (nazwa i adres) został zakupiony produkt. Prześlij następujące informacje:
Ponieważ podrabiane produkty nie pochodzą z naszych zasobów, nie podlegają wymianie i zwrotom kosztów.
Nie możemy podać szczegółów dotyczących podejmowanych przez nas działań.
Jeśli złożysz skargę na sprzedawcę podróbki na policji, podejmiemy współpracę i odpowiemy na wszelkie pytania na temat oryginalności produktu ze strony organów ścigania.
Sugerujemy, aby w przyszłości kupować produkty w naszym sklepie internetowym, w jednym z naszych oficjalnych sklepów lub u autoryzowanego dystrybutora.
- zdjęcie produktu (łącznie ze zdjęciami metek),
- zdjęcia opakowania,
- kopię paragonu,
- wszelkie inne dokumenty otrzymane wraz z produktem,
- adres strony internetowej, jeśli produkt został zakupiony online.
Ponieważ podrabiane produkty nie pochodzą z naszych zasobów, nie podlegają wymianie i zwrotom kosztów.
Nie możemy podać szczegółów dotyczących podejmowanych przez nas działań.
Jeśli złożysz skargę na sprzedawcę podróbki na policji, podejmiemy współpracę i odpowiemy na wszelkie pytania na temat oryginalności produktu ze strony organów ścigania.
Sugerujemy, aby w przyszłości kupować produkty w naszym sklepie internetowym, w jednym z naszych oficjalnych sklepów lub u autoryzowanego dystrybutora.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |