Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?
Ostatnio zmienione: 12/11/20
Złożono zamówienie w naszym sklepie internetowym i otrzymano niewłaściwy produkt. To bardzo niekomfortowa sytuacja. Przepraszamy, jeśli tak się stało! Prosimy wejść na naszą stronę internetową i zgłosić zwrot, a następnie ponownie złożyć zamówienie. Niestety, nie jesteśmy w stanie przeprowadzić takiej bezpośredniej zamiany poprzez naszą stronę internetową.
Jeśli otrzymano odpowiedni produkt, ale w złym rozmiarze, możesz wymienić produkt na inny rozmiar. Jeśli otrzymasz niewłaściwy rozmiar, choć zamówiono właściwy, po prostu skontaktuj się z nami i pomożemy Ci wymienić na zamówiony rozmiar.
Jeśli otrzymano odpowiedni produkt, ale w złym rozmiarze, możesz wymienić produkt na inny rozmiar. Jeśli otrzymasz niewłaściwy rozmiar, choć zamówiono właściwy, po prostu skontaktuj się z nami i pomożemy Ci wymienić na zamówiony rozmiar.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |