Czy mogę zamówić produkt w przedsprzedaży lub zarezerwować go?
Jeśli chcesz kupić w internetowym sklepie Reebok produkt, który jeszcze nie jest dostępny, możesz zamówić go przed oficjalną datą premiery. Zamówiony w przedsprzedaży produkt zostanie wysłany do Ciebie zaraz po tym, jak trafi do dystrybucji. Twój rachunek zostanie obciążony dopiero po wysłaniu produktu na Twój adres.
Jeśli produkt można zamówić w przedsprzedaży na stronie sklepu internetowego Reebok, jest on oznaczony zielonym symbolem z napisem ‘PRZEDSPRZEDAŻ’. Po prostu dodaj produkt do swojego koszyka i przejdź do finalizowania transakcji. Kiedy produkt zostanie wysłany do Ciebie, otrzymasz e-mail potwierdzający wysyłkę, a w nim numer oraz link, które pozwolą Ci monitorować przesyłkę.
Pamiętaj, że: Zakup produktów, które mają ponownie pojawić się w magazynie, a aktualnie są niedostępne w określonych rozmiarach, różni się od zakupu w przedsprzedaży.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |