Czy mogę zmodyfikować swoje zamówienie?
Ostatnio zmienione: 8/18/20
Po złożeniu zamówienia online, w ciągu 15 minut od zakupu możesz anulować je w całości lub częściowo. Nie możemy jednak zaoferować opcji zmiany zamówienia, np. liczby zakupionych produktów, rozmiarów czy kolorów. Jeżeli wystąpił błąd w adresie dostawy (np. w numerze domu), UPS może za pomocą numeru śledzenia przesyłki poprawić adres po tym, jak zamówienie opuści nasz magazyn i będzie w drodze do Ciebie. Wyślemy Ci również e-maila w celu poprawienia Twoich danych adresowych na naszej stronie, jeżeli zauważymy, że są one błędne.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |