Często zadawane pytania
Gdy zamówienie zostanie potwierdzone, nasz magazyn zajmie się jego przetworzeniem i wyśle je do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. W zależności od Twojej lokalizacji i wybranej metody dostawy, czas oczekiwania na przesyłkę może wynieść 2-7 dni roboczych. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas e-mail ze szczegółami umożliwiającymi jego śledzenie oraz szacunkowym terminem dostawy. W zależności od Twojej lokalizacji dostawą zamówienia mogą zająć się różne firmy kurierskie.
Możesz także śledzić złożone zamówienie – w tym celu przejdź do sekcji „Zamówienia i zwroty” na swoim koncie. Jeśli podczas składania zamówienia użyto opcji finalizowania transakcji jako gość, zamówienie możesz śledzić tutaj.
Koszty dostawy różnią się w zależności od kraju i od wybranej usługi. Podczas składania zamówienia zobaczysz przy kasie opcje dostawy dostępne dla Twojej lokalizacji oraz odnośną wartość. Oferujemy bezpłatną dostawę przy zamówieniach o wartości powyżej 220 zł.
Na ten moment nie oferujemy dostawy do skrytek pocztowych ani na adresy poczty polowej czy poczty marynarki wojennej.
W okresach wzmożonego ruchu, np. w okresie świątecznym, podczas wyprzedaży czy kampanii promocyjnych zespół Obsługi Klienta może potrzebować więcej czasu na odpowiedź. Czas oczekiwania na przesyłkę może ulec wydłużeniu, ale nie martw się – gdy tylko Twoje zamówienie wyruszy w drogę, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
E-mail: customercare@reebok.eu
Numery telefonów:
- Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
- Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
- Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
- Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
- Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)
Bardzo nam przykro, że doszło do takiej sytuacji.
Możesz rozpocząć procedurę zwrotu – przejdź do sekcji „Zamówienia i zwroty” na swoim koncie i postępuj zgodnie z instrukcją, a zwrócimy Ci pełną kwotę. Jeśli podczas składania zamówienia użyto opcji finalizowania transakcji jako gość, zwrotu możesz dokonać tutaj.
Na ten moment wymiana produktów nie jest możliwa.
W okresach wzmożonego ruchu, np. w okresie świątecznym, podczas wyprzedaży czy kampanii promocyjnych zespół Obsługi Klienta może potrzebować więcej czasu na odpowiedź. Czas oczekiwania na przesyłkę może ulec wydłużeniu, ale nie martw się – gdy tylko Twoje zamówienie wyruszy w drogę, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
E-mail: customercare@reebok.eu
Numery telefonów:
- Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
- Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
- Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
- Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
- Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
- Ploska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
- Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)