Czy otrzymam zwrot kosztów dostawy, kiedy zwracam zamówienie?
Ostatnio zmienione: 6/18/20
Zwrócimy Ci całkowity koszt wysyłki za wyjątkiem następujących przypadków:
- Gdy zwracasz tylko część swojego zamówienia.
- Jeśli zwracasz swoją przesyłkę, korzystając z usług innej firmy kurierskiej niż ta, która dostarczyła do Ciebie zamówienie.
- Jeśli wybrano ekspresową dostawę. W tym przypadku możemy zwrócić Ci koszty standardowej dostawy, pod warunkiem że zwracasz całe zamówienie.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |