Dlaczego mój kod zniżkowy nie nalicza poprawnego rabatu w moim zamówieniu?

Ostatnio zmienione: 12/24/20

Promocje dotyczą tylko wybranych produktów. Niektóre produkty mogą być wyłączone z promocji. Każdorazowo taka informacja znajduje się na stronie danego artykułu w sklepie online.  Jeśli kod jest ważny, a zastosowana została nieprawidłowa zniżka procentowa, skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci dowiedzieć się, co się stało. 

Zapoznaj się z warunkami regulaminu, przewidzianymi przez podmiot, który wydał Twój kupon zniżkowy i upewnij się, czy zniżkę można zastosować przy Twoim zamówieniu. Link do regulaminu znajdziesz na dole przesłanego przez nas e-maila z kodem, pod linkami do Lokalizatora Sklepów i Polityki Prywatności. Możesz też przejść do jednej z witryn partnerskich, aby zapoznać się z warunkami partnerów, które mogą się różnić w zależności od współpracy.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00