Dlaczego moje zamówienie nie może zostać nadane?
Ostatnio zmienione: 6/18/20
Jest kilka powodów, dla których możemy mieć problem z nadaniem Twojej przesyłki.
Oto możliwe przyczyny:
- Zamówionego przez Ciebie produktu nie ma aktualnie w magazynie.
- Adres dostawy znajduje się w obszarze, na który nie możemy nadać przesyłki.
- Jako adres dostawy wskazana została skrytka pocztowa. Niestety, nie możemy nadawać przesyłek na adres skrytki pocztowej, ponieważ dostawa musi zostać potwierdzona podpisem odbiorcy.
- Mogły wystąpić trudności z płatnością podczas składania zamówienia.
Jeśli chcesz, aby zamówienie zostało dostarczone do innego kraju, złóż zamówienie ze strony internetowej adidas przypisanej do danego kraju (np. jeśli chcesz, aby zamówienie zostało dostarczone do Francji, zamów na stronie reebok.fr).
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |