Przejdź do treściPrzejdź do stopki strony
Dział Obsługi Klienta

Często zadawane pytania

Dostawa
Zamówienia i płatności
Zamówienia i płatności

Po złożeniu zamówienia online możesz w ciągu 15 minut od dokonania płatności anulować je w całości lub w części, a następnie złożyć nowe zamówienie z uwzględnieniem żądanych zmian. Po tym czasie nie można już zmienić szczegółów zamówienia, takich jak liczba produktów, rozmiar, kolor, dane osobowe, metoda płatności itp.

 

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia?

Wypróbuj nasze interaktywne centrum pomocy.

E-mail: customercare@reebok.eu

Numery telefonów:

  • Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
  • Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
  • Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
  • Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
  • Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
  • Polska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
  • Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)

Możliwe, że podczas składania zamówienia użyto opcji finalizowania transakcji jako gość. W takiej sytuacji zamówienie nie zostaje powiązane z zarejestrowanym kontem. Nadal jednak możesz sprawdzić status zamówienia złożonego online – w tym celu użyj funkcji śledzenia zamówienia złożonego jako gość.

 

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia?

Wypróbuj nasze interaktywne centrum pomocy.

E-mail: customercare@reebok.eu

Numery telefonów:

  • Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
  • Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
  • Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
  • Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
  • Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
  • Polska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
  • Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)

Aby znaleźć szukany produkt, możesz skorzystać z menu nawigacji lub z menu wyszukiwania.

W celu skorzystania z menu nawigacji u góry strony wybierz płeć, dyscyplinę sportową oraz wszelkie inne istotne opcje. Użytkownicy urządzeń mobilnych mogą uzyskać dostęp do tych opcji, klikając menu rozwijane lub przewijając stronę.

Następnie użyj filtrów, aby zawęzić wyniki wyszukiwania – wśród dostępnych kryteriów znajdziesz między innymi typ produktu, rozmiar, kolor i cenę.

Aby znaleźć określone produkty możesz, także użyć paska wyszukiwania znajdującego się w prawym górnym rogu strony. W tym celu wpisz w pasku nazwę produktu lub numer artykułu.

Kliknij zdjęcie produktu, aby dowiedzieć się o nim więcej. Twoje poszukiwania zakończyły się sukcesem? Kliknij opcję „Dodaj do koszyka”.

 

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia?

Wypróbuj nasze interaktywne centrum pomocy.

E-mail: customercare@reebok.eu

Numery telefonów:

  • Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
  • Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
  • Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
  • Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
  • Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
  • Polska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
  • Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)

Staramy się ograniczać takie sytuacje do minimum, ale w niektórych przypadkach możemy być zmuszeni anulować Twoje zamówienie. Powodem może być brak dostępności wybranego produktu, kwestie jakościowe ujawnione na etapie przygotowywania produktu w naszym magazynie, brak możliwości przetworzenia płatności przez system oraz inne potencjalne problemy techniczne. Więcej informacji na temat Twojego zamówienia oraz przyczyn jego anulowania uzyskasz przy użyciu funkcji śledzenia zamówienia złożonego jako gość albo na swoim koncie. Sugerujemy ponowne zamówienie produktów. W przypadku anulowania Twojego zamówienia lub jego części otrzymasz zwrot środków za pośrednictwem użytej przez Ciebie metody płatności.

 

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia?

Wypróbuj nasze interaktywne centrum pomocy.

E-mail: customercare@reebok.eu

Numery telefonów:

  • Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
  • Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
  • Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
  • Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
  • Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
  • Polska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
  • Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)

Aby złożyć zamówienie, nie musisz mieć konta – możesz dokonać zakupu jako gość. Posiadanie konta może jednak pomóc Ci oszczędzić czas podczas finalizacji zamówienia, ponieważ pozwala zapisać adres oraz metodę płatności na potrzeby przyszłych zamówień. Co więcej, konto umożliwia wygodniejsze śledzenie zamówienia oraz daje dostęp do historii zamówień.  

 

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia?

Wypróbuj nasze interaktywne centrum pomocy.

E-mail: customercare@reebok.eu

Numery telefonów:

  • Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
  • Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
  • Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
  • Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
  • Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
  • Polska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
  • Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)

Zaraz po otrzymaniu Twojego zamówienia wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem, który będzie zawierał numer zamówienia. Jeśli e-mail do Ciebie nie dotrze, sprawdź folder Spam, a jeśli korzystasz z poczty Gmail, również folder Oferty. Zakup został dokonany przed chwilą? Pamiętaj, że przetworzenie zamówienia może zająć do pięciu minut – e-mail z potwierdzeniem dotrze do Ciebie po tym czasie. Nie będziemy mogli wysłać Ci wiadomości, jeśli Twój adres e-mail zawiera błędy. Nie martw się jednak – zamówienie zostanie przetworzone mimo to.

 

Jak mogę sprawdzić status zamówienia, jeśli nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem?W przypadku gdy płatności za zakupy dokonano w systemie PayPal, nie musisz się z nami kontaktować. Numer zamówienia, składający się z trzech wielkich liter i ośmiu cyfr, znajdziesz w sekcji „Szczegóły zakupu”. Użyj tego numeru na potrzeby śledzenia zamówienia.

 

Jak mogę dopilnować, by kolejne e-maile z potwierdzeniem do mnie dotarły? 

Przed złożeniem zamówienia upewnij się, że podane przez Ciebie informacje są poprawne. Utwórz konto, aby bezpiecznie zapisać swoje dane na potrzeby kolejnych zakupów. Po zalogowaniu będzie również można przejrzeć ostatnie zamówienia w zakładce „Moje konto”.

 

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia?

Wypróbuj nasze interaktywne centrum pomocy.

E-mail: customercare@reebok.eu

Numery telefonów:

  • Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
  • Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
  • Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
  • Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
  • Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
  • Polska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
  • Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)

Po pomyślnym złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Gdy zamówienie zostanie przetworzone, wyślemy Ci e-mail z informacją o wysyłce. Funkcja śledzenia zamówienia umożliwia sprawdzenie statusu zamówienia. Dzięki niej dowiesz się, na jakim etapie realizacji znajduje się Twoje zamówienie. E-mail z potwierdzeniem do Ciebie nie dotarł? Sprawdź poprzednie najczęściej zadawane pytanie.

 

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia? Wypróbuj nasze interaktywne centrum pomocy.

E-mail: customercare@reebok.eu

Numery telefonów:

  • Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
  • Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
  • Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
  • Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
  • Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
  • Polska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
  • Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)

Mamy do wyboru szereg różnych metod płatności:

– Karty kredytowe: VISA, MasterCard, American Express, Diners i JCB
– PayPal: aby założyć konto PayPal, odwiedź stronę paypal.com
– Sofort (metoda dostępna w Niemczech, Belgii, Austrii i Szwajcarii)
– iDeal (metoda dostępna w Holandii)
– Apple Pay
– Klarna (metoda dostępna w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji i Włoszech): Klarna umożliwia rozłożenie płatności na trzy raty bez odsetek. Pieniądze będą automatycznie pobierane z Twojej karty kredytowej lub debetowej co 30 dni do momentu uiszczenia pełnej należności. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

 

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia?

Wypróbuj nasze interaktywne centrum pomocy.

E-mail: customercare@reebok.eu

Numery telefonów:

  • Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
  • Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
  • Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
  • Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
  • Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
  • Polska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
  • Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)

Tak, adres dostawy może być inny niż adres rozliczeniowy, pod warunkiem że oba adresy znajdują się w tym samym kraju. Wystarczy, że odznaczysz pole widoczne przy informacji „Moje dane rozliczeniowe są takie same jak dane dotyczące dostawy”, a następnie podasz właściwe dane rozliczeniowe.

 

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia?

Wypróbuj nasze interaktywne centrum pomocy.

E-mail: customercare@reebok.eu

Numery telefonów:

  • Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
  • Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
  • Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
  • Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
  • Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
  • Polska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
  • Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)

Jeśli masz konto Reebok, zamówienie online możesz anulować w ciągu 15 minut od jego złożenia:

1. Przejdź do swojego konta i kliknij szczegóły zamówienia.

2. Kliknij przycisk „Anuluj artykuły”. Przycisk ten jest widoczny wyłącznie przez 15 minut od momentu złożenia zamówienia.

3. Wybierz artykuły, które chcesz usunąć ze swojego zamówienia, wskaż powód, dla którego z nich rezygnujesz, oraz zatwierdź ich anulowanie. Po przetworzeniu Twojej prośby o anulowanie wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem na adres podany podczas składania zamówienia oraz zlecimy zwrot środków za pośrednictwem użytej przez Ciebie metody płatności. Przycisk umożliwiający anulowanie zamówienia jest widoczny tylko przez 15 minut od momentu złożenia zamówienia. Jeśli nie widzisz takiego przycisku, zamówienia nie da się już anulować. W takim przypadku możesz zwrócić zamówienie, gdy już do Ciebie dotrze – po jego otrzymaniu zlecimy zwrot środków.

 

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia?

Wypróbuj nasze interaktywne centrum pomocy.

E-mail: customercare@reebok.eu

Numery telefonów:

  • Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
  • Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
  • Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
  • Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
  • Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
  • Polska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
  • Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)

Jeśli chcesz otrzymać fakturę, zaloguj się na swoje konto na naszej stronie i pobierz ją, a jeśli zamówienie złożono jako gość, podaj tutaj szczegóły zamówienia i poproś o przesłanie faktury e-mailem. Wprowadzanie zmian na fakturze nie jest możliwe.

 

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia?

Wypróbuj nasze interaktywne centrum pomocy.

E-mail: customercare@reebok.eu

Numery telefonów:

  • Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
  • Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
  • Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
  • Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
  • Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
  • Polska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
  • Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)

Aby złożyć zamówienie, wykonaj poniższe kroki:

1. Skorzystaj z menu nawigacji u góry strony lub wyszukaj konkretny styl lub produkt.

2. Wybierz żądane produkty i kliknij opcję „Dodaj do koszyka”. Gdy w koszyku znajdą się już wszystkie produkty, które chcesz mieć, pora sfinalizować transakcję.

3. Zaloguj się na swoje konto, a jeśli go nie masz, kontynuuj na koncie gościa.

4. Aby złożyć zamówienie, wpisz swój adres e-mail, wybierz metodę płatności i podaj dane dostawy. Potwierdzimy Twoje zamówienie i zajmiemy się przygotowaniem go do wysyłki – o kolejnych etapach realizacji zamówienia będziemy Cię informować na bieżąco.

 

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia?

Wypróbuj nasze interaktywne centrum pomocy.

E-mail: customercare@reebok.eu

Numery telefonów:

  • Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
  • Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
  • Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
  • Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
  • Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
  • Polska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
  • Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)