Dlaczego voucher nie działa w przypadku produktów z wyprzedaży?
Ostatnio zmienione: 12/24/20
Jeśli kodu nie można zastosować do produktów z wyprzedaży, oznacza to, że nie łączy się on z innymi promocjami, ofertami i zniżkami. W przypadku, gdy dany produkt jest objęty różnymi zniżkami, zastosujemy tę, która jest dla Ciebie najkorzystniejsza. Sprawdź warunki dotyczące Twojego kodu. Link do regulaminu znajdziesz na dole e-maila pod linkiem do Polityki Prywatności.
Jeśli produkty z wyprzedaży są wyłączone z powiązanej z kodem zniżki, możesz użyć go, kupując produkty, które nie są objęte żadną promocją.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |