Dostępność działu obsługi klienta w czasie kryzysu związanego z COVID-19
Ostatnio zmienione: 6/18/20
Na całym świecie podejmowane są różnego rodzaju środki w związku z koronawirusem. To jedna z najtrudniejszych sytuacji, jakim przyszło nam stawić czoło.
Pracujemy bez wytchnienia, aby klienci mieli dostęp do naszego działu obsługi klienta.
W tej trudnej sytuacji nasi klienci i nasi doradcy są dla nas najważniejsi.
Jednak i tak wiąże się to z dłuższym czasem oczekiwania na połączenie z doradcą lub przekierowaniem rozmowy do angielskojęzycznego doradcy w którymś z krajów europejskich.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Pracujemy bez wytchnienia, aby klienci mieli dostęp do naszego działu obsługi klienta.
W tej trudnej sytuacji nasi klienci i nasi doradcy są dla nas najważniejsi.
Jednak i tak wiąże się to z dłuższym czasem oczekiwania na połączenie z doradcą lub przekierowaniem rozmowy do angielskojęzycznego doradcy w którymś z krajów europejskich.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |