Jaką gwarancją są objęte moje zakupy?
Każdy produkt Reebok wyprodukowany lub zakupiony w ciągu ostatnich dwóch lat może zostać zwrócony do naszego działu autoryzującego zwroty. Niezbędna jest do tego kopia oryginalnego rachunku lub dowód zakupu.
Jeśli chcesz zgłosić roszczenia gwarancyjne, skontaktuj się z nami. Wymagane jest załączenie zdjęć, które w wyraźny sposób pokazują wadę, numer produktu (ART # składający się z 6 elementów kod cyfrowy lub alfanumeryczny na etykiecie produktu) oraz sam produkt.
Jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie z powodu zauważonej wady, zanieś go do jednego ze sklepów w tym samym kraju. Personel sklepu zapozna się z uszkodzeniem.
Pamiętaj, że nie rekompensujemy kosztów zakupu produktów, które uległy uszkodzeniu w inny sposób, w tym w wyniku zaniedbania, niewłaściwego użytkowania lub zużycia. Nie możemy zwrócić pieniędzy, jeśli produkt nie został zakupiony w naszym firmowym sklepie lub w naszym oficjalnym sklepie internetowym.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |