Jak mogę wystąpić o dodatkowy kupon zniżkowy?
Kiedy można wymienić kod zniżkowy?
Pamiętaj, że: jeśli całe Twoje zamówienie zostało anulowane lub jeśli została podjęta przez Ciebie decyzja o anulowaniu całego zamówienia, kod zniżkowy zostanie automatycznie aktywowany ponownie w ciągu 24 godzin. Nie musisz się z nami w tej sprawie kontaktować. Po prostu z niego skorzystaj, a zadziała ponownie!
Możesz poprosić o ponowną aktywację, kiedy:
– zwrócisz część lub całe zamówienie, do którego realizacji wykorzystano kod zniżkowy. Upewnij się, że zamówienie zostało zwrócone, zanim poprosisz o nowy kod zniżkowy.
– Twój kod nie działa, a masz pewność, że:
1. Nie próbujesz zastosować kodu do zakupu produktu, który jest wyłączony z promocji
2. Kod nie stracił ważności.
3. Kod został poprawnie wpisany – bez dodatkowych spacji, błędnych znaków czy niepoprawnie użytych wielkich lub małych liter.
– zastosowany kod nie gwarantuje poprawnej zniżki.
W przypadku którejś z powyższych sytuacji – skontaktuj się z nami i poproś o dodatkowy kod zniżkowy.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |