Jak mogę zmienić hasło do mojego konta?
Ostatnio zmienione: 6/18/20
To bardzo proste. Wejdź na stronę logowania. Kliknij ‘Nie pamiętasz hasła?’ i wprowadź swój adres e-mail powiązany z Twoim kontem. Kliknij ‘Prześlij’, a my od razu odeślemy Ci potwierdzenie zmiany hasła.
Otwórz otrzymanego e-maila i kliknij ‘Potwierdź’. Wprowadź nowe hasło i zatwierdź je, klikając ‘Zastosuj’.
Gratulacje! Nowe hasło zostało utworzone. Dostaniesz od nas e-mail z potwierdzeniem dokonanej zmiany.
Otwórz otrzymanego e-maila i kliknij ‘Potwierdź’. Wprowadź nowe hasło i zatwierdź je, klikając ‘Zastosuj’.
Gratulacje! Nowe hasło zostało utworzone. Dostaniesz od nas e-mail z potwierdzeniem dokonanej zmiany.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |