Jak mogę zostać oficjalnym dystrybutorem produktów Reebok?
Ostatnio zmienione: 6/18/20
Czy jesteś właścicielem sklepu sprzedającego produkty i sprzęt sportowy? Chciałbyś dodać produkty Reebok do swojej oferty? Prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail z następującymi informacjami:
Prosimy o cierpliwość, proces zapoznawania się z Twoją propozycją może zająć trochę czasu. Postaramy skontaktować się z Tobą jak najszybciej.
Uwaga: ten adres e-mail dotyczy tylko propozycji współpracy i zapytań na terenie Polski.
- dane kontaktowe (imię i nazwisko, e-mail, adres i numer telefonu)
- nazwa i adres sklepu.
- data zakupu.
- zdjęcia sklepu. Maksymalnie 3 zdjęcia o wielkości nie przekraczającej 2 MB każde.
- krótki opis sklepu, jego strategii marketingowej i głównej grupy docelowej.
- które z naszych kolekcji chciałbyś sprzedawać w swoim sklepie.
- informacje o innych sklepach, których jesteś właścicielem.
Prosimy o cierpliwość, proces zapoznawania się z Twoją propozycją może zająć trochę czasu. Postaramy skontaktować się z Tobą jak najszybciej.
Uwaga: ten adres e-mail dotyczy tylko propozycji współpracy i zapytań na terenie Polski.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |