Przejdź do treściPrzejdź do stopki strony
Dział Obsługi Klienta

Dostawa

Po potwierdzeniu Twojego zamówienia nasz magazyn zacznie je przetwarzać i wyśle je w ciągu 3 dni roboczych. W zależności od Twojej lokalizacji i wybranej metody dostawy może ona potrwać od 2 do 7 dni roboczych. Po wysłaniu każdego artykułu wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacjami o śledzeniu przesyłki i przewidywanym terminie dostawy. W zależności od Twojej lokalizacji zamówienia mogą być dostarczone przez różnych kurierów.

Możesz także śledzić złożone zamówienie – w tym celu przejdź do sekcji „Zamówienia i zwroty” na swoim koncie. Jeśli podczas składania zamówienia użyto opcji finalizowania transakcji jako gość, zamówienie możesz śledzić tutaj.

Koszty dostawy różnią się w zależności od kraju i od wybranej usługi. Podczas składania zamówienia zobaczysz przy kasie opcje dostawy dostępne dla Twojej lokalizacji oraz odnośną wartość. Oferujemy bezpłatną dostawę przy zamówieniach o wartości powyżej 220 zł.

Dostawa do skrytek pocztowych, poczty wojskowej (APO) i poczty morskiej (FPO) jest obecnie niedostępna.