Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?

Ostatnio zmienione: 10/6/20
Zwroty odbywają się zawsze w ten sam sposób, bez względu na wybór rodzaju płatności.

Ale jeśli zapłacono gotówką przy odbiorze zamówienia, to będziemy potrzebowali danych Twojego konta bankowego, na które przelejemy pieniądze. Natychmiast po otrzymaniu i zatwierdzeniu zwróconych produktów w naszym magazynie wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail, w której poprosimy Cię o dane Twojego konta bankowego. 

Wyślemy Ci przypomnienie, jeśli nie odebrano pierwszej wiadomości z prośbą o podanie konta bankowego. Możesz także dodać dane swojego konta bankowego na stronie ze szczegółami Twojego zamówienia, ale tylko wtedy, gdy Twój zwrot zostanie rozpatrzony w naszym magazynie. Kiedy otrzymamy dane Twojego konta bankowego, będziemy informować Cię o refundacji, wysyłając wiadomości e-mail.

Etapy procedowania zwrotów:
  1. Powrót przesyłki do naszego magazynu: od 3 do 5 dni roboczych
  2. Sprawdzanie zwrotu: 1 lub 2 dni robocze
  3.  E-mail z prośba o podanie danych bankowych: wysyłamy bezpośrednio po sprawdzeniu zwrotu
  4.  Czas potrzebny bankowi na zrealizowanie refundacji: maksymalnie 14 dni roboczych (od momentu otrzymania Twoich danych bankowych)

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Historia zamówień

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00