Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?

Ostatnio zmienione: 5/6/19
Odesłanie zamówienia i zwrot pieniędzy 
Jeśli chcesz zwrócić rzeczy, które zostały dostarczone przesyłką za pobraniem, należy to zrobić, jak opisano poniżej:
  1. Wypełnij formularz zwrotu, podając przyczynę zwrotu (stosowną wartość liczbową znajdziesz w centralnej części formularza), dla którego go dokonujesz i włóż do paczki. Następnie zaklej paczkę.
  2. Aby dokonać zwrotu pieniędzy, potrzebujemy danych Twojego konta bankowego. Gdy Twoja przesyłka dotrze do naszego magazynu, nasz przedstawiciel wyśle Ci wiadomość e-mail z prośbą o podanie danych.
Dane bankowe, których potrzebujemy do wykonania zwrotu, to:
  • BIC/SWIFT,
  • nr IBAN,
  • imię i nazwisko właściciela konta.
  1. Nasz dział finansowy zajmie się jak najszybciej procesem zwrotu pieniędzy, gdy otrzyma potrzebne dane bankowe. Nastąpi to nie później niż w ciągu 14 dni od chwili, gdy Reebok został poinformowany o Twojej decyzji wycofania się z umowy zakupu. W związku z tym, prosimy o jak najszybsze przesłanie danych rachunku bankowego.
Pamiętaj proszę, że zwrotu można dokonać wyłącznie przy pomocy firmy kurierskiej UPS:
Polityka zwrotów
Aby dowiedzieć się więcej na temat warunków i ograniczeń dotyczących zwrotów, sprawdź zakładkę poświęconą polityce zwrotów.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00