Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?

Ostatnio zmienione: 4/14/20
Odesłanie zamówienia i zwrot pieniędzy 

1:
Przejdź do strony Tracker zamówień na naszej stronie internetowej, klikając na poniższy link
https://www.reebok.pl/monitorowanie-zamowienia
2:
  • Wprowadź “numer zamówienia”
  • Wprowadź “adres emailowy”
  • Nacisnij “zobacz zamówieni”
3: 
Na stronie status zamówienia naciśnij przycisk "Poproś o Refundacje".
4:
  • Wypełnij "dane osobowe"
  • Wypełnij "dane bankowe"
  • Naciśnij "podaj dane"



Jak tylko otrzymamy i zatwierdzimy Twój zwrot, otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o podanie nam informacji dotyczących Twojego rachunku bankowego.
 

Ponieważ podczas zakupów wybrano płatność gotówką przy odbiorze, potrzebujemy Twoich danych bankowych, aby przetworzyć zwrot pieniędzy. Mozesz podać je korzystając z bezpiecznego linku w wiadomości e-mail, którą do Ciebie wysłaliśmy. Link ten pojawi się również online w szczegółach zamówienia po zakończeniu zwrotu.
 

Po otrzymaniu niezbędnych informacji, nasz dział finansowy rozpocznie proces refundacji co zajmie maksymalnie 14 dni.




Polityka zwrotów
Aby dowiedzieć się więcej na temat warunków i ograniczeń dotyczących zwrotów, sprawdź zakładkę poświęconą polityce zwrotów.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00