Jaki jest czas dostawy produktów, które mają znowu pojawić się w magazynie?
Ostatnio zmienione: 8/12/20
W sklepie internetowym adidas możesz kupić produkty, które są aktualnie niedostępne w wybranym rozmiarze, ale produkty te wkrótce ponownie pojawią się w naszym magazynie. Możesz zamówić je od razu, jednak dostawa może potrwać do 14 dni roboczych. Dzięki temu już nigdy nie przegapisz okazji kupienia swoich ulubionych produktów i zapewnisz sobie odpowiedni rozmiar, jak tylko będzie ponownie dostępny na naszych stronach. Dostawa może zająć wtedy do 20 dni roboczych – będziemy informować Cię na bieżąco drogą e-mailową.
Czy mogę łączyć zamówienia produktów, które mają ponownie pojawić się w magazynie, z innymi produktami?
Oczywiście! Jeżeli w zamówieniu są produkty dostępne natychmiastowo, wyślemy je oddzielnie, aby mogły dojść w normalnym trybie. W razie niestandardowego czasu wysyłki informujemy o nim podczas finalizowania transakcji.
Co w przypadku, kiedy zmienię zdanie i nie będę chcieć już czekać?
Produkty, które mają ponownie pojawić się w magazynie, możesz anulować na stronie szczegółów zamówienia, aż do chwili przygotowania ich do wysyłki. W takim przypadku od razu rozpoczniemy proces zwrotu pieniędzy.
Jak podczas zakupów online rozpoznać produkty, które mają ponownie pojawić się w magazynie?
Wybierając rozmiar na stronie produktu, w polu rozmiaru zobaczysz szary komunikat o treści: „Uwaga: ten produkt będzie ponownie dostępny w naszym magazynie.” Po prostu dodaj wybrany produkt do swojego koszyka i przejdź do finalizowania transakcji. Kiedy produkt zostanie wysłany, otrzymasz e-mail potwierdzający wysyłkę, a w nim kod, który pozwoli Ci monitorować przesyłkę. Szacowany czas wysyłki każdego produktu możesz też zobaczyć podczas wybierania sposobu wysyłki przy finalizowaniu transakcji. Opłata za ten produkt zostanie pobrana razem z opłatą za resztę artykułów.
Czy mogę łączyć zamówienia produktów, które mają ponownie pojawić się w magazynie, z innymi produktami?
Oczywiście! Jeżeli w zamówieniu są produkty dostępne natychmiastowo, wyślemy je oddzielnie, aby mogły dojść w normalnym trybie. W razie niestandardowego czasu wysyłki informujemy o nim podczas finalizowania transakcji.
Co w przypadku, kiedy zmienię zdanie i nie będę chcieć już czekać?
Produkty, które mają ponownie pojawić się w magazynie, możesz anulować na stronie szczegółów zamówienia, aż do chwili przygotowania ich do wysyłki. W takim przypadku od razu rozpoczniemy proces zwrotu pieniędzy.
Jak podczas zakupów online rozpoznać produkty, które mają ponownie pojawić się w magazynie?
Wybierając rozmiar na stronie produktu, w polu rozmiaru zobaczysz szary komunikat o treści: „Uwaga: ten produkt będzie ponownie dostępny w naszym magazynie.” Po prostu dodaj wybrany produkt do swojego koszyka i przejdź do finalizowania transakcji. Kiedy produkt zostanie wysłany, otrzymasz e-mail potwierdzający wysyłkę, a w nim kod, który pozwoli Ci monitorować przesyłkę. Szacowany czas wysyłki każdego produktu możesz też zobaczyć podczas wybierania sposobu wysyłki przy finalizowaniu transakcji. Opłata za ten produkt zostanie pobrana razem z opłatą za resztę artykułów.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |