Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?

Ostatnio zmienione: 9/17/20
 

1. Przetwarzanie pakietu

2. Ramy czasowe na realizację zwrotu pieniędzy przez bank

7-8 dni robocze

  • Karta kredytowa / debetowa: max 14 dni robocze
  • PayPal: max 3 dni robocze
  • DotPay: max 3 dni robocze
  • Gotówka przy odbiorze: maksymalnie 14 dni roboczych*
W chwili, gdy przesyłka znajdzie się w naszym magazynie i rozpoczniemy proces rejestracji zwrotu, otrzymasz e-mail potwierdzający jej odbiór i informujący o statusie Twojego zamówienie.

Po autoryzacji zwrotu Twój bank rozpocznie procedurę przesyłania pieniędzy na Twoje konto. Potrzebny na to czas różni się w zależności od banku i sposobu płatności.

Pieniądze otrzymasz w taki sposób, jaka została wybrana metoda płatności za zamówienie.


 
Zamówione produkty, za które zapłacono gotówką przy odbiorze
Aby zwrócić Ci pieniądze, potrzebujemy danych Twojego konta bankowego. Bezpośrednio po zatwierdzeniu Twojego zwrotu w naszym magazynie, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o przesłanie nam danych Twojego konta bankowego. Refundacja powinna nastąpić w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas danych Twojego konta bankowego. Będziemy informować Cię o procesie refundacji, wysyłając wiadomości e-mail.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Historia zamówień

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00