Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?

Ostatnio zmienione: 10/15/21
W związku ze zwiększoną liczbą zwrotów w tym wyjątkowo aktywnym okresie, realizacja Twojej refundacji może się nieco opóźnić. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby została ona jak najszybciej zrealizowana. Sprawdź poniższą tabelę, aby dowiedzieć się więcej na temat procesu refundacji.

Etapy realizacji refundacji

1. Przetwarzanie pakietu

2. Ramy czasowe na realizację zwrotu pieniędzy przez bank

7-8 dni robocze

e-Karta Podarunkowa Reebok (również dla zamówień płatnych przy odbiorze): natychmiast po sprawdzeniu zwrotu
Karta kredytowa / debetowa: max 14 dni robocze
PayPal: max 3 dni robocze
DotPay: max 3 dni robocze
Wyślemy Ci kolejny e-mail, gdy tylko rozpoczniemy proces zwrotu i autoryzujemy zwrot pieniędzy.

Po autoryzacji zwrotu Twój bank rozpocznie procedurę przesyłania pieniędzy na Twoje konto. Potrzebny na to czas różni się w zależności od banku i sposobu płatności.

Pieniądze otrzymasz w taki sposób, jaka została wybrana metoda płatności za zamówienie.


Rozpoczniemy proces zwrotu pieniędzy od dnia, kiedy:
1. zakończony zostanie proces przyjmowania zwrotu w naszym magazynie; lub
2. zostaniemy przez Ciebie poinformowani o decyzji wycofania się z umowy zakupu i w ciągu 14 dni prześlesz nam dowód na to, że Twoje zamówienie online zostało odesłane.

Jak działa zwrot pieniędzy za pomocą e-Karty Podarunkowej?
Kiedy rozpoczynasz proces zwrotu online (informując nas online, które produkty chcesz zwrócić i dlaczego), możesz również wybrać, że chcesz otrzymać zwrot pieniędzy na e-Kartę Podarunkową adidas. Otrzymasz tę e-Kartę Podarunkową e-mailem natychmiast po sprawdzeniu przez nas zwrotu w magazynie. To najlepszy wybór, jeśli chcesz, na przykład, od razu złożyć kolejne zamówienie. 

Jeśli zwracasz produkt, który miał być prezentem, warto wiedzieć, że karty podarunkowe nie są przypisane do konkretnej osoby, można więc je udostępnić znajomym. Kwota z Karty Podarunkowej może zostać wykorzystana podczas kilku transakcji.

Z technicznego punktu widzenia nie jest możliwe przywrócenie wybranego zwrotu pieniędzy z e-Karty podarunkowej na refundację zgodnie z oryginalną metodą płatności. 

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00