Pod jakimi warunkami mogę zwrócić zamówione produkty?

Ostatnio zmienione: 8/20/19

To zależy od tego, gdzie zostały zakupione produkty oraz jakie są to produkty.

Zwroty oraz rezygnacja z produktów zakupionych na oficjalnej stronie Reebok
Najprostszym i rekomendowanym przez nas sposobem rezygnacji z zakupionego produktu bez ponoszenia żadnych opłat jest postępowanie zgodnie z instrukcjami w sekcji dotyczącej zwrotów produktów. Masz również prawo do wycofania się z zakupów i umowy, która została zawarta między Tobą a Reebok, podając, jaki jest powód rezygnacji. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj punkt 2.13 w naszym Regulaminie.

Możesz zrezygnować z zakupów sklepie internetowym Reebok w ciągu 14 dni, bez podania powodu. Zapoznaj się z naszym Regulaminem, aby dowiedzieć się więcej na temat Prawa do rezygnowania z zakupów.

Możesz zwrócić zamówiony produkt w ciągu 30 dni od daty otrzymania go bez podania powodu. Jeśli zamówienie dotarło do Ciebie w kilku przesyłkach, okres 30 dni rozpoczyna się w momencie otrzymania ostatniej przesyłki. Abyśmy mogli zwrócić pieniądze za odesłane produkty, muszą być one odesłane we właściwym opakowaniu. Produkty nie mogą być zniszczone ani zużyte bardziej niż można się spodziewać po ich krótkim stosowaniu zgodnie z ich przeznaczeniem i charakterystyką. Produkty zakupione w sklepie internetowym nie mogą być zwrócone ani wymienione w sklepie stacjonarnym.

Prosilibyśmy również o spełnienie następujących warunków:

  • Produkt w pierwotnym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
  • Ubrania z dołączonymi wszystkimi metkami i etykietami.
  • Akcesoria z wszystkimi elementami ich oryginalnego opakowania.
  • Buty w ich oryginalnych pudełkach.


Pamiętaj, że nie możesz zwrócić ani z rezygnować z produktów personalizowanych, gdyż zostały one stworzone tylko dla Ciebie. Takie produkty nie mogą być zwrócone, chyba że zawierają wadę produkcyjną.

Rezygnujesz z zakupu z uwagi na rozmiar? Masz 30 dni, aby wybrać produkt w innym rozmiarze - skontaktuj się z działem obsługi klienta!

Ogólne warunki zwrotu produktów
Zwrot pieniędzy za jakiekolwiek produkty zakupione u naszych partnerów handlowych nie będzie akceptowany. Jeśli natomiast produkty zostały kupione u jednego z naszych autoryzowanych sprzedawców, skontaktuj się z nim, ponieważ mają oni swoje zasady zwrotów i zamiany.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00