W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?

Ostatnio zmienione: 4/15/21
ŚLEDŹ SWOJE ZAMÓWIENIE

Sprawdzić status swojego zamówienia dzięki monitorowaniu zamówienia. Po prostu wpisz numer swojego zamówienia  adres e-mail, następnie kliknij 'Monitoruj zamówienie', aby otworzyć stronę z informacjami o Twoim zamówieniu.

Możesz znaleźć numer Twojego zamówienia w historii zamówień lub w e-mailu potwierdzającym zamówienie. 
ŚLEDZIĆ PACZKĘ

Monitoruj zamówienie za pomocą linku w e-mailu potwierdzającym wysyłkę.


*W przypadku jakichkolwiek opóźnień otrzymasz najdokładniejszą przewidywaną datę dostawy w wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę; będzie ona także dostępna na stronie monitorowania zamówienia od momentu jego wysłania.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Historia zamówień

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00