W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?

Ostatnio zmienione: 4/15/21
ŚLEDŹ SWOJE ZAMÓWIENIE

Sprawdzić status swojego zamówienia dzięki monitorowaniu zamówienia. Po prostu wpisz numer swojego zamówienia  adres e-mail, następnie kliknij 'Monitoruj zamówienie', aby otworzyć stronę z informacjami o Twoim zamówieniu.

Możesz znaleźć numer Twojego zamówienia w historii zamówień lub w e-mailu potwierdzającym zamówienie. 
ŚLEDZIĆ PACZKĘ

Monitoruj zamówienie za pomocą linku w e-mailu potwierdzającym wysyłkę.


*W przypadku jakichkolwiek opóźnień otrzymasz najdokładniejszą przewidywaną datę dostawy w wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę; będzie ona także dostępna na stronie monitorowania zamówienia od momentu jego wysłania.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00