W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?

Ostatnio zmienione: 11/14/18

Dłuższy termin zwrotów dla zakupów świątecznych za darmo
Święty Mikołaj dokładnie wie, co kto chce dostać pod choinkę, no ale nie wszyscy są świętymi Mikołajami. Jeśli rozmiar lub kolor okaże się nieodpowiedni, mamy dla Ciebie prezent – wszelkie zamówienia złożone między 1 listopada a 24 grudnia mają przedłużony termin zwrotów! Aby odesłać zakupy i otrzymać zwrot pieniędzy, będziesz mieć czas aż do 31 stycznia 2019 r. – za darmo.


Są różne sposoby zwrotu zakupionych produktów; zależą one od miejsca zakupu. Produkty zakupione w sklepie internetowym Reebok mogą być zwrócone tylko za pośrednictwem UPS. Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie Reebok mogą być zwrócone tylko w stacjonarnym sklepie Reebok.

Produkty zakupione w sklepie internetowym Reebok
Możesz za darmo zwrócić zamówiony produkt w ciągu 30 dni* od daty otrzymania go bez podania powodu. Jeśli zamówienie dotarło do Ciebie w kilku przesyłkach, okres 30 dni rozpoczyna się w momencie otrzymania ostatniej przesyłki.

*Pamiętaj, że: Jeśli zamawiasz przed godziną 10 rano 10 września 2018, możesz zwrócić zamówione produkty w ciągu 100 dni od daty ich otrzymania.


Pamiętaj, że możesz zwrócić zamówione produkty bez żadnych dodatkowych opłat, jeśli zwracane zamówienie odeślesz, korzystając z usług kurierskich tej samej firmy, która dostarczyła oryginalne zamówienie. Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotów, które znajdują się poniżej.

Zwroty z UPS

  1. Wypełnij formularz zwrotu, podając przyczyny, dla którego go dokonujesz i włóż do paczki, a następnie ją zaklej. Formularz zwrotu oraz etykieta zwrotna powinny znajdować się w przesyłce, która została do Ciebie dostarczona.
  2. Naklej opłaconą etykietę zwrotną na oryginalną etykietę przesyłki.
  3. Zwróć uwagę, czy na etykiecie jest numer pozwalający śledzić przesyłkę.
  4. Dostarcz paczkę do punktu odbiorczego UPS.

Możesz również poprosić o odebranie paczki przez kuriera, za dodatkową opłatą. Więcej informacji znajdziesz na stronie UPS, gdzie możesz również zamówić odebranie paczki.

Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie Reebok
Jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie Reebok, najlepiej będzie przynieść ten produkt do tego samego sklepu, w którym został zakupiony. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 30 dni od dnia zakupu. Pamiętaj, w naszych stacjonarnych sklepach nie możemy obecnie przyjmować zwrotów produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym. 

Zakładkę poświęconą polityce zwrotów
Aby dowiedzieć się więcej na temat warunków i ograniczeń dotyczących zwrotów, sprawdź zakładkę poświęconą polityce zwrotów.

Produkty zakupione u autoryzowanego partnera
Jeśli produkty zostały zakupione u naszego autoryzowanego partnera, skontaktuj się z nim, gdyż nasi partnerzy mają własne zasady dotyczące zwrotów. Nie ma możliwości zwrotu do stacjonarnego sklepu Reebok produktu zakupionego w sklepie partnerskim.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Historia zamówień

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00