W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?

Ostatnio zmienione: 5/6/19

Są różne sposoby zwrotu zakupionych produktów; zależą one od miejsca zakupu. Produkty zakupione w sklepie internetowym Reebok mogą być zwrócone tylko za pośrednictwem UPS. Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie Reebok mogą być zwrócone tylko w stacjonarnym sklepie Reebok.

Produkty zakupione w sklepie internetowym Reebok
Możesz za darmo zwrócić zamówiony produkt w ciągu 30 dni od daty otrzymania go bez podania powodu. Jeśli zamówienie dotarło do Ciebie w kilku przesyłkach, okres 30 dni rozpoczyna się w momencie otrzymania ostatniej przesyłki.

Pamiętaj, że możesz zwrócić zamówione produkty bez żadnych dodatkowych opłat, jeśli zwracane zamówienie odeślesz, korzystając z usług kurierskich tej samej firmy, która dostarczyła oryginalne zamówienie. Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotów, które znajdują się poniżej.

Zwroty z UPS

  1. Wypełnij formularz zwrotu, podając przyczyny, dla którego go dokonujesz i włóż do paczki, a następnie ją zaklej. Formularz zwrotu oraz etykieta zwrotna powinny znajdować się w przesyłce, która została do Ciebie dostarczona.
  2. Naklej opłaconą etykietę zwrotną na oryginalną etykietę przesyłki.
  3. Zwróć uwagę, czy na etykiecie jest numer pozwalający śledzić przesyłkę.
  4. Dostarcz paczkę do punktu odbiorczego UPS.

Możesz również poprosić o odebranie paczki przez kuriera, za dodatkową opłatą. Więcej informacji znajdziesz na stronie UPS, gdzie możesz również zamówić odebranie paczki.

Rzeczy kupione za pobraniem
Jeśli chcesz zwrócić rzeczy, które zostały dostarczone przesyłką za pobraniem, należy to zrobić, jak opisano w artykułe ‘Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?’ ​​​​​​​

Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie Reebok
Jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie Reebok, najlepiej będzie przynieść ten produkt do tego samego sklepu, w którym został zakupiony. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 30 dni od dnia zakupu. Pamiętaj, w naszych stacjonarnych sklepach nie możemy obecnie przyjmować zwrotów produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym. 

Zakładkę poświęconą polityce zwrotów
Aby dowiedzieć się więcej na temat warunków i ograniczeń dotyczących zwrotów, sprawdź zakładkę poświęconą polityce zwrotów.

Produkty zakupione u autoryzowanego partnera
Jeśli produkty zostały zakupione u naszego autoryzowanego partnera, skontaktuj się z nim, gdyż nasi partnerzy mają własne zasady dotyczące zwrotów. Nie ma możliwości zwrotu do stacjonarnego sklepu Reebok produktu zakupionego w sklepie partnerskim.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00