W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
Są różne sposoby zwrotu zakupionych produktów; zależą one od miejsca zakupu. Produkty zakupione w sklepie internetowym Reebok mogą być zwrócone tylko za pośrednictwem UPS. Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie Reebok mogą być zwrócone tylko w stacjonarnym sklepie Reebok.
Możesz za darmo zwrócić zamówiony produkt w ciągu 60 dni od daty otrzymania go bez podania powodu. Jeśli zamówienie dotarło do Ciebie w kilku przesyłkach, okres 60 dni rozpoczyna się w momencie otrzymania ostatniej przesyłki.
Pamiętaj, że możesz zwrócić zamówione produkty bez żadnych dodatkowych opłat, jeśli zwracane zamówienie odeślesz, korzystając z usług kurierskich tej samej firmy, która dostarczyła oryginalne zamówienie. Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotów, które znajdują się poniżej.
1. Przejdź na stronę reebok.pl/zwroty , powiedz nam, które produkty chcesz zwrócić i dlaczego. Potwierdź swój zwrot. | 2. Zapakuj produkty, użyj dołączonej do opakowania etykiety zwrotów i naklej etykietę na poprzednią. | 3. Oddaj przesyłkę do najbliższego punktu nadawczego firmy kurierskiej: UPS |
Jeśli nie możesz znaleźć etykiety zwrotów, nowa etykieta zostanie przesłana do Ciebie automatycznie po zakończeniu kroku 1.
Rzeczy w niewłaściwym rozmiarze? Zamiast zwrócić, możesz za darmo wymienić je na rzeczy w innym rozmiarze. Więcej informacji na naszej stronie o możliwościach wymiany.
Zakładkę poświęconą polityce zwrotów Aby dowiedzieć się więcej na temat warunków i ograniczeń dotyczących zwrotów, sprawdź zakładkę poświęconą polityce zwrotów. Rzeczy kupione za pobraniem Chcesz zwrócić artykuł za który zapłaciłeś przy odbiorze? Przejdź do strony pomocy tutaj. Jakie są zasady zwrotów maseczek na usta i nos? Jeśli opakowanie z maseczkami na usta i nos nie zostało w żaden sposób otwarte i maseczki nie były przymierzane, można je zwrócić zgodnie z naszymi zasadami zwrotów. Zobacz 'Jakie są zasady zwrotów ' i 'W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów) ', aby dowiedzieć się więcej. Jeśli opakowanie z produktem zostało otwarte, to produktu nie można zwrócić, wymienić ani otrzymać za niego zwrotu pieniędzy. Ma to związek z ochroną zdrowia oraz charakterem produktu. Wyjątek stanowią tylko produkty, które mają wadę fabryczną. Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie Reebok Jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie Reebok, najlepiej będzie przynieść ten produkt do tego samego sklepu, w którym został zakupiony. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 60 dni od dnia zakupu. Pamiętaj, w naszych stacjonarnych sklepach nie możemy obecnie przyjmować zwrotów produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym. Produkty zakupione u autoryzowanego partnera Jeśli produkty zostały zakupione u naszego autoryzowanego partnera, skontaktuj się z nim, gdyż nasi partnerzy mają własne zasady dotyczące zwrotów. Nie ma możliwości zwrotu do stacjonarnego sklepu Reebok produktu zakupionego w sklepie partnerskim. |
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |