W jaki sposób mogę zarządzać zawartością mojego koszyka zakupów?
Ostatnio zmienione: 6/18/20
Znajdź ikonkę koszyka, która umieszczona jest w prawym górnym rogu na każdej stronie naszego sklepu. Po jej kliknięciu otworzy się zakładka z zawartością tego koszyka.
- Możesz na niej zmienić rozmiar, klikając przycisk ‘Edytuj’ poniżej wybranego produktu.
- Usunąć produkt, klikając przycisk ‘Usuń’ poniżej wybranego produktu.
- Zmienić ilość zamawianych produktów, klikając okienko z liczbą produktów i wybierając liczbę, jaką chcesz otrzymać.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |