W jaki sposób mogę zwrócić produkty kupione w stacjonarnym sklepie Reebok?

Ostatnio zmienione: 2/1/19

Zanim poinformujemy Cię, w jaki sposób zwrócić produkt zakupiony w tradycyjnym sklepie, prosimy o sprawdzenie czy sklep, w którym kupiono produkt, jest sklepem własnym Reebok, czy naszym sklepem partnerskim. A to z tego powodu, że chociaż sklepy partnerskie mają logo Reebok, to mają również swoje własne regulacje dotyczące zwrotów. Informację o tym, jaki był to sklep, możesz znaleźć na rachunku otrzymanym przy zakupie. Jeśli nie możesz znaleźć tej informacji na rachunku, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który na pewno Ci pomoże.

Jak mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie własnym Reebok?

  1. Produkt, który chcesz zwrócić, przynieś po prostu do sklepu w ciągu 30 dni od jego zakupu. Przyjmujemy wszystkie produkty zakupione w naszych sklepach oprócz: strojów do pływania, bielizny, produktów toaletowych i kosmetyków, produktów do ochrony butów oraz produktów personalizowanych.

  2. Upewnij się, że masz ze sobą oryginalne opakowanie i wszelkie akcesoria. Prosimy o zwracanie produktu w ich oryginalnym, nienaruszonym stanie, ze wszystkimi metkami.

  3. Przynieś ze sobą oryginalny rachunek lub paragon. Jeśli nie możesz znaleźć paragonu, przynieś kartę kredytową lub wyciąg z banku, to pomoże nam odnaleźć Twoją płatność. 

Jak mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie partnerskim Reebok?
Różne sklepy mają różne regulacje dotyczące zwrotów. Prosimy o skontaktowanie się ze sklepem, gdzie produkt został zakupiony, i zapoznanie się z polityką zwrotów danego sklepu.
 
Czy mogę zwrócić zamówione przez internet produkty do dowolnego sklepu Reebok?
W chwili obecnej nie możemy zapewnić przyjmowania zwrotów produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym.
 
Czy mogę zwrócić zamówienie z tradycyjnego sklepu do sklepu internetowego?
Produkty kupione w sklepie nie mogą być zwrócone do sklepu internetowego.
 
Czy mogę zwrócić zakupione w stacjonarnym sklepie produkty do innego sklepu Reebok?
Jeśli produkt zakupiono w sklepie własnym Reebok, można go zwrócić do dowolnego sklepu Reebok na terenie kraju, w którym produkt został zakupiony. Nie dotyczy to naszych sklepów partnerskich.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Historia zamówień

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00