Przejdź do treściPrzejdź do stopki strony
Dział Obsługi Klienta

Często zadawane pytania

Dostawa
Konto i newsletter
Konto i newsletter

Utworzenie darmowego konta na stronie www.Reebok.eu umożliwia zakupy online i daje dostęp do dodatkowych korzyści. Konto można utworzyć na dwa sposoby:

 

W pierwszej kolejności kliknij ikonę użytkownika widoczną w prawym górnym rogu strony, a następnie rozpocznij proces rejestracji, wykonując polecenia podane w sekcji „Załóż konto”. Podaj swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail, a następnie ustal hasło i ukończ proces, klikając polecenie „Załóż konto”.

Jeśli składasz zamówienie, możesz także zapisać swoje dane i utworzyć konto na końcu procesu finalizacji transakcji.

Gratulacje, udało Ci się założyć konto! Otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem.

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia? 

Wypróbuj nasze

 

 

Chcesz zresetować swoje hasło? To proste! W pierwszej kolejności przejdź do strony Zaloguj, a następnie kliknij opcję „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj, aby je zresetować”, a następnie podaj adres e-mail użyty podczas zakładania konta. Kliknij polecenie „Wyślij”, a otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem resetu hasła.

Po otrzymaniu e-maila wprowadź nowe hasło i sfinalizuj proces, klikając polecenie „Zastosuj”.

Gratulacje! Masz teraz nowe hasło. Wyślemy Ci kolejny e-mail z potwierdzeniem jego zmiany.

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia?

Wypróbuj nasze

Jeśli chcesz usunąć konto, skontaktuj się z nami, dzwoniąc pod podany numer telefonu:

E-mail: customercare@reebok.eu

Numery telefonów:

  • Francja (połączenie bezpłatne): +33 800 905 291
  • Niemcy (połączenie bezpłatne): +49 800 182 3248
  • Hiszpania (połączenie bezpłatne): +34 900 751 017
  • Włochy (połączenie lokalne): +39 02 8148 0689
  • Anglia (połączenie lokalne): +44 20 4578 1092
  • Polska (połączenie bezpłatne): +48 800 005 214
  • Holandia (połączenie lokalne): +31 85 888 3771 (obsługa w języku angielskim)

 

Wypróbuj nasze

Możesz anulować subskrypcję wysyłanych przez nas wiadomości, np. newsletterów czy e-maili marketingowych – w tym celu kliknij opcję „Anuluj subskrypcję” widoczną u dołu e-maila i postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami.

Przetworzenie Twojej prośby może zająć do 72 godzin, co oznacza, że przed upływem tego czasu nadal możesz otrzymywać wysyłane przez nas wiadomości.

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia?

Wypróbuj nasze

Aby zmienić ustawienia, zaloguj się na swoje konto.

Po zalogowaniu możesz zmienić swoje dane osobowe, takie jak hasło, adres e-mail czy telefon kontaktowy. Możesz także edytować zapisane adresy.

 

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia? Wypróbuj nasze

Jak zrobić
video