Jak dokonać zwrotu?
DPDPo zaakceptowaniu Twojego zwrotu, rozpoczniemy proces refundacji. Zwrot pieniędzy zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności może potrwać do 14 dni. Refundacje na e-Karty podarunkowe są wysyłane pocztą e-mail natychmiast po zaakceptowaniu zwrotu.
W ciągu ilu dni mogę zwrócić zamówienie?
Zakupy dokonane w sklepie internetowym można zwrócić bez dodatkowych opłat w ciągu 60 dni od dnia otrzymania przesyłki. Pamiętaj: produkty personalizowane tworzymy tylko i wyłącznie dla Ciebie, dlatego nie podlegają one zwrotom, chyba że mają wadę produkcyjną.
Ile kosztuje zwrot?
Dobra wiadomość. Zwrot nic nie kosztuje!
Ile trwa proces zwrotu?
Dotarcie paczki zwrotnej do naszego magazynu w Niemczech może potrwać 3-5 dni, po czym staramy się dokończyć proces zwrotu w ciągu 48 godzin. O statusie przesyłki oraz zwrocie kosztów poinformujemy Cię e-mailowo. Po zgłoszeniu zwrotu online możliwe jest śledzenie przesyłki za pomocą powyższego linku.
Co w przypadku, gdy produkt zakupiony w sklepie online nie spełnia standardów jakości (jest wadliwy lub uszkodzony), a standardowy czas zwrotu minął? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby uzyskać odpowiednie instrukcje.
Nie mogę znaleźć etykiety zwrotów. Jak mogę utworzyć nową?
Nowa etykieta zwrotna zostanie umieszczona na Twoim koncie online i automatycznie wysłana do Ciebie e-mailem po wprowadzeniu informacji o zwrocie na stronie internetowej.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Refundacji dokonujemy po otrzymaniu produktów w magazynie. Po dokonaniu przez nas zwrotu pieniędzy Twój bank rozpocznie procedurę przesyłania pieniędzy na Twoje konto. Czas potrzebny na zwrot pieniędzy jest różny w zależności od banku i metody płatności, ale trwa około 14 dni – zobacz harmonogram poniżej. Możesz zdecydować, czy chcesz otrzymać zwrot pieniędzy na swoje konto, korzystając z oryginalnej metody płatności, czy z e-Kartę Podarunkową Reebok.
Harmonogram zwrotu:
1. Wysyłka i przetwarzanie: 5-6 dni roboczych
2. Zwrot pieniędzy zaakceptowany:
- e-Karta Podarunkowa Reebok (również dla zamówień płatnych przy odbiorze): natychmiast po sprawdzeniu zwrotu
- karta kredytowa/debetowa: maks. 14 dni roboczych
- PayPal: maks. 3 dni robocze
- DotPay: maks. 3 dni robocze
Kody, które upoważniają Cię do procentowego upustu (np. 10% zniżki), zostaną odnowione w przypadku zwrotu zamówienia lub jego części – w tym celu skontaktuj się z nami. Kody na konkretne kwoty (np. 10 PLN) są uzupełniane automatycznie – otrzymasz e-maila zawierającego informację o kwocie, którą zapłacono za część zamówienia.
Zwracamy pełną kwotę kosztów przesyłki, z wyjątkiem następujących przypadków:
1) Zwracasz tylko część zamówienia.
2) Zwracasz zamówienie, korzystając z innej firmy dostawczej.
3) Wybierasz przesyłkę ekspresową. W tym przypadku możemy zwrócić Ci koszty standardowej dostawy, pod warunkiem, że zwracasz całe zamówienie.