alert-erroralert-infoalert-successalert-warningarrow-left-longbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-deliveryusp-free-returnsarrow-backarrow-downarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclosecross-smalldropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube

Wymiana & Zwroty

Przez 100 dni. Za darmo.

Jak dokonać zwrotu?

1. Kliknij „Rozpocznij zwrot” i podaj swój adres e-mail oraz numer zamówienia.
2. Daj nam znać, które produkty chcesz zwrócić i dlaczego.
3. Potwierdź zwrot.
4. Umieść produkty w oryginalnych opakowaniach w paczce, dołącz formularz zwrotu i zamknij przesyłkę.
5. Naklej etykietę zwrotu na oryginalną etykietę.
6. Oddaj przesyłkę do najbliższego punktu nadawczego:

 UPS

W ciągu ilu dni mogę zwrócić zamówienie?
Zakupy dokonane w sklepie internetowym można zwrócić bez dodatkowych opłat w ciągu 100 dni od dnia otrzymania przesyłki. Pamiętaj: produkty personalizowane tworzymy tylko i wyłącznie dla Ciebie, dlatego nie podlegają one zwrotom, chyba że mają wadę produkcyjną.

Ile kosztuje zwrot?
Dobra wiadomość. Zwrot nic nie kosztuje! Upewnij się, że korzystasz z firmy dostawczej, która dostarczyła do Ciebie paczkę. 

Ile trwa proces zwrotu? 
Dotarcie paczki zwrotnej do naszego magazynu w Niemczech może potrwać 3-5 dni, po czym staramy się dokończyć proces zwrotu w ciągu 48 godzin. O statusie przesyłki oraz zwrocie kosztów poinformujemy Cię e-mailowo. Po zgłoszeniu zwrotu online możliwe jest śledzenie przesyłki za pomocą powyższego linku.

Co w przypadku, gdy produkt zakupiony w sklepie online nie spełnia standardów jakości (jest wadliwy lub uszkodzony), a standardowy czas zwrotu minął? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby uzyskać odpowiednie instrukcje.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Refundacji dokonujemy po otrzymaniu produktów w magazynie. Po dokonaniu przez nas zwrotu pieniędzy Twój bank rozpocznie procedurę przesyłania pieniędzy na Twoje konto. Czas oczekiwania może różnić się w zależności od banku i metody płatności, ale zazwyczaj wynosi około 14 dni – harmonogram dostępny poniżej. Zwrotu dokonujemy na sposób płatności użyty do zapłaty za produkty.

Harmonogram zwrotu:

1. Przesyłka do magazynu: 3–5 dni roboczych
2. Przetwarzanie przesyłki: maks. 2 dni roboczych
3. Przetwarzanie zwrotu pieniędzy przez bank:
- karta kredytowa/debetowa: maks. 14 dni roboczych
- PayPal: maks. 3 dni robocze
- DotPay: maks. 3 dni robocze
- gotówka przy odbiorze: sprawdź poniższą sekcję często zadawanych pytań: „Zwrot w przypadku płatności gotówką przy odbiorze”

Wykorzystałem(-am) kod zniżkowy na zakup produktu, który zwróciłem(-am). Czy mogę uzyskać nowy kod zniżkowy? 
Kody, które upoważniają Cię do procentowego upustu (np. 10% zniżki), zostaną odnowione w przypadku zwrotu zamówienia lub jego części – w tym celu skontaktuj się z nami. Kody na konkretne kwoty (np. 10 PLN) są uzupełniane automatycznie – otrzymasz e-maila zawierającego informację o kwocie, którą zapłacono za część zamówienia.

Czy zwrócone zostaną mi koszty przesyłki?
Zwracamy pełną kwotę kosztów przesyłki, z wyjątkiem następujących przypadków: 

1) Zwracasz tylko część zamówienia.
2) Zwracasz zamówienie, korzystając z innej firmy dostawczej.
3) Wybierasz przesyłkę ekspresową. W tym przypadku możemy zwrócić Ci koszty standardowej dostawy, pod warunkiem, że zwracasz całe zamówienie.

Czy mogę wymienić zakupione produkty?
Czy produkty zamówione online są w złym rozmiarze? Zamiast zwrócić, możesz za darmo wymienić je na rzeczy w innym rozmiarze w ciągu 100 dni. 

Jak mogę wymienić produkty?
Kliknij „Darmowa wymiana rozmiaru”, a następnie powiedz nam, które produkty chcesz wymienić oraz wybierz prawidłowy rozmiar. Zapakuj produkty i zanieś paczkę do punktu nadawczego w ciągu 7 dni, aby uniknąć anulowania możliwości wymiany rozmiaru. Natychmiast po zeskanowaniu paczki przez firmę dostawczą wysyłamy produkty w nowych rozmiarach. Jeżeli punkt odbioru nie oferuje skanowania paczek, wyślemy produkty w nowych rozmiarach po dotarciu wysłanej przez Ciebie paczki do naszego magazynu. Kiedy Twoje wymienione zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający wysyłkę wraz z kodem do monitorowania przesyłki. Przesyłka zostanie wysłana za pośrednictwem naszej standardowej firmy dostawczej na oryginalnie podany adres wysyłki.

Chcesz zwrócić i wymienić produkty z jednego zamówienia? 
Nie ma problemu. Możesz zapakować je wszystkie do jednej paczki. Użyj etykiety wymiany (nie etykiety zwrotu), aby przyspieszyć proces. Zwrócimy Ci pieniądze poprzez oryginalnie wybraną metodę płatności, kiedy otrzymamy paczkę. Wymienione produkty będą już w drodze do Ciebie!

Jakich produktów nie można wymienić?
Nie można zwrócić produktów personalizowanych, które tworzymy tylko i wyłącznie dla Ciebie.

Co w przypadku, gdy do wymiany użyję otrzymaną etykietę zwrotu? 
Nie masz drukarki? Nie ma problemu, możesz skorzystać z etykiety załączonej do zamówienia. Wymiana potrwa wtedy kilka dni dłużej, ponieważ wyślemy produkty po otrzymaniu zwróconych przez Ciebie rzeczy.

Jeśli chcesz wymienić kolor, zwróć produkt i złóż nowe zamówienie. Produkty zakupione w tradycyjnym sklepie Reebok podlegają wymianie w sklepie.

Jak mogę zwrócić produkty zakupione w sklepie Reebok?
Możesz zwrócić zakupione produkty w każdym sklepie Reebok, jednak najlepiej zrobić to w miejscu dokonania oryginalnego zakupu. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek). Zwrotów można dokonać w czasie 100 dni. W tradycyjnych sklepach nie przyjmujemy produktów zakupionych online. 

Jak mogę zwrócić produkty zakupione w opcji „Zamów i odbierz osobiście” i odebrane w sklepie?
Rezerwacja „Zamów i odbierz osobiście” polega na złożeniu zamówienia przez Internet i odebraniu go osobiście we wskazanym sklepie stacjonarnym. Takie zamówienie możesz zwrócić w sklepie.

Jak mogę zwrócić produkty zamówione w stacjonarnym sklepie Reebok i dostarczone do domu?
Jeżeli pracownik naszego sklepu złożył Twoje zamówienie na tablecie, a Ty otrzymasz je z dostawą do domu, musisz zwrócić je do naszego magazynu, stosując się do instrukcji dotyczących zwrotów online dostępnych u góry. 

Jak mogę zwrócić produkty Reebok zakupione w innym sklepie stacjonarnym lub internetowym?
Jeśli produkty zostały kupione w innym sklepie stacjonarnym lub internetowym, skontaktuj się z tym sklepem, ponieważ stosuje on swoje zasady zwrotów i wymian. Nie można zwrócić tych produktów bezpośrednio do Reebok.

W jaki sposób zwrócić produkty w przypadku zapłaty w opcji „Gotówka przy odbiorze”?
Procedura zwrotu jest taka sama dla wszystkich metod płatności. Użyj etykiety zwrotu załączonej do zamówienia lub utwórz online nową etykietę  zwrotu lub wymiany.

Kiedy mogę podać swoje dane bankowe do zwrotu pieniędzy?
Ponieważ podczas zakupów wybrano płatność gotówką przy odbiorze, potrzebujemy Twoich danych bankowych, aby przetworzyć zwrot. Natychmiast po otrzymaniu i zatwierdzeniu zwróconych produktów w naszym magazynie wyślemy do Ciebie e-maila, w którym poprosimy Cię o dane bankowe. Prosimy podać je, korzystając z bezpiecznego linku w wiadomości e-mail, którą do Ciebie wysłaliśmy. Bezpieczny link pojawi się również w szczegółach zamówienia online po zakończeniu procesu zwrotu. 
 
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Po otrzymaniu Twoich danych bankowych, zwrot pieniędzy może potrwać do 14 dni.
 
Pamiętaj: przy wyborze opcji zapłaty gotówką przy odbiorze i zamówieniu produktów personalizowanych nie można korzystać z opcji przesyłki ekspresowej.