alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-delivery-cashusp-delivery-delayusp-delivery-eveningusp-delivery-same-dayusp-delivery-storeusp-deliveryusp-exchangeusp-free-returnsusp-gift-cardusp-klarnausp-salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexternal-linkfilterfullscreenhamburgerhd-filledhd-outlinehide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-outlinepin-smallpinplay-filledplay-outlineplusprofilereloadsd-filledsd-outlinesearchsharesound-off-filledsound-off-outlinesound-on-filledsound-on-outlinesubtitles-cc-filledsubtitles-cc-outlinesubtitles-filledsubtitles-outlinewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessengerpinterestruntastictiktok-defaulttiktoktwittervkwhatsappyahooyoutube
Przejdź do głównej treści
Przez 60 dni. Za darmo.

Jak dokonać zwrotu?

Kliknij „Rozpocznij zwrot” i podaj swój adres e-mail oraz numer zamówienia. Zapakuj produkt/-y do oryginalnego opakowania i umieść je w pudełku razem z dowodem dostawy (formularz dołączony do Twojego zamówienia). Jeśli chcesz zwrócić produkty z kilku zamówień, pamiętaj, aby dołączyć dowody dostawy każdego z zamówień.Zapieczętuj pudełko i w miejsce oryginalnej etykiety przyklej etykietę zwrotu. Skorzystaj z wydrukowanej etykiety zwrotnej, która została dołączona do Twojej przesyłki. Zanieś paczkę do punktu odbioru.
DPDPo zaakceptowaniu Twojego zwrotu, rozpoczniemy proces refundacji. Zwrot pieniędzy zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności może potrwać do 14 dni. Refundacje na e-Karty podarunkowe są wysyłane pocztą e-mail natychmiast po zaakceptowaniu zwrotu.

W ciągu ilu dni mogę zwrócić zamówienie?
Zakupy dokonane w sklepie internetowym można zwrócić bez dodatkowych opłat w ciągu 60 dni od dnia otrzymania przesyłki. Pamiętaj: produkty personalizowane tworzymy tylko i wyłącznie dla Ciebie, dlatego nie podlegają one zwrotom, chyba że mają wadę produkcyjną.

Ile kosztuje zwrot?
Dobra wiadomość. Zwrot nic nie kosztuje! 

Ile trwa proces zwrotu? 
Dotarcie paczki zwrotnej do naszego magazynu w Niemczech może potrwać 3-5 dni, po czym staramy się dokończyć proces zwrotu w ciągu 48 godzin. O statusie przesyłki oraz zwrocie kosztów poinformujemy Cię e-mailowo. Po zgłoszeniu zwrotu online możliwe jest śledzenie przesyłki za pomocą powyższego linku.

Co w przypadku, gdy produkt zakupiony w sklepie online nie spełnia standardów jakości (jest wadliwy lub uszkodzony), a standardowy czas zwrotu minął? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby uzyskać odpowiednie instrukcje.

Nie mogę znaleźć etykiety zwrotów. Jak mogę utworzyć nową?
Nowa etykieta zwrotna zostanie umieszczona na Twoim koncie online i automatycznie wysłana do Ciebie e-mailem po wprowadzeniu informacji o zwrocie na stronie internetowej. 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Refundacji dokonujemy po otrzymaniu produktów w magazynie. Po dokonaniu przez nas zwrotu pieniędzy Twój bank rozpocznie procedurę przesyłania pieniędzy na Twoje konto. Czas potrzebny na zwrot pieniędzy jest różny w zależności od banku i metody płatności, ale trwa około 14 dni – zobacz harmonogram poniżej. Możesz zdecydować, czy chcesz otrzymać zwrot pieniędzy na swoje konto, korzystając z oryginalnej metody płatności, czy z e-Kartę Podarunkową Reebok.

Harmonogram zwrotu:
1. Wysyłka i przetwarzanie: 5-6 dni roboczych 
2. Zwrot pieniędzy zaakceptowany: 
- e-Karta Podarunkowa Reebok (również dla zamówień płatnych przy odbiorze): natychmiast po sprawdzeniu zwrotu
- karta kredytowa/debetowa: maks. 14 dni roboczych
- PayPal: maks. 3 dni robocze
- DotPay: maks. 3 dni robocze

Wykorzystałem(-am) kod zniżkowy na zakup produktu, który zwróciłem(-am). Czy mogę uzyskać nowy kod zniżkowy? 
Kody, które upoważniają Cię do procentowego upustu (np. 10% zniżki), zostaną odnowione w przypadku zwrotu zamówienia lub jego części – w tym celu skontaktuj się z nami. Kody na konkretne kwoty (np. 10 PLN) są uzupełniane automatycznie – otrzymasz e-maila zawierającego informację o kwocie, którą zapłacono za część zamówienia.

Czy zwrócone zostaną mi koszty przesyłki?
Zwracamy pełną kwotę kosztów przesyłki, z wyjątkiem następujących przypadków: 

1) Zwracasz tylko część zamówienia.
2) Zwracasz zamówienie, korzystając z innej firmy dostawczej.
3) Wybierasz przesyłkę ekspresową. W tym przypadku możemy zwrócić Ci koszty standardowej dostawy, pod warunkiem, że zwracasz całe zamówienie.

Czym jest e-Karta Podarunkowa o wartości zwracanych produktów?  
Zwrot pieniędzy na e-Kartę Podarunkową jest najszybszym i najbezpieczniejszym rozwiązaniem umożliwiającym zakup produktów na naszej stronie po dokonaniu zwrotu wcześniej zakupionych produktów. Nie musisz czekać, aż bank lub inny pośrednik zaakceptuje Twoją transakcję. To jest bardzo proste, bezpieczne i szybkie rozwiązanie!
 
Dlaczego wybrać e-Kartę Podarunkową jako opcję zwrotu pieniędzy? 
Wybór e-Karty Podarunkowej jako sposobu zwrotu pieniędzy niesie ze sobą różne korzyści:
 
1. Jest gotowe do użycia natychmiast po dokonaniu zwrotu
2. Możesz podzielić się nią ze znajomymi i rodziną! Wystarczy wysłać im wiadomość e-mail zawierającą e-Kartę Podarunkową
3. Kwota karty może zostać wykorzystana podczas kilku transakcji
4. Możesz przechowywać do 10 e-Kart Podarunkowych na swoim koncie