Jak dokonać zwrotu?
DPD
W ciągu ilu dni mogę zwrócić zamówienie?
Zakupy dokonane w sklepie internetowym można zwrócić bez dodatkowych opłat w ciągu 60 dni od dnia otrzymania przesyłki. Pamiętaj: produkty personalizowane tworzymy tylko i wyłącznie dla Ciebie, dlatego nie podlegają one zwrotom, chyba że mają wadę produkcyjną.
Ile kosztuje zwrot?
Dobra wiadomość. Zwrot nic nie kosztuje!
Ile trwa proces zwrotu?
Dotarcie paczki zwrotnej do naszego magazynu w Niemczech może potrwać 3-5 dni, po czym staramy się dokończyć proces zwrotu w ciągu 48 godzin. O statusie przesyłki oraz zwrocie kosztów poinformujemy Cię e-mailowo. Po zgłoszeniu zwrotu online możliwe jest śledzenie przesyłki za pomocą powyższego linku.
Co w przypadku, gdy produkt zakupiony w sklepie online nie spełnia standardów jakości (jest wadliwy lub uszkodzony), a standardowy czas zwrotu minął? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby uzyskać odpowiednie instrukcje.
Nie mogę znaleźć etykiety zwrotów. Jak mogę utworzyć nową?
Nowa etykieta zwrotna zostanie umieszczona na Twoim koncie online i automatycznie wysłana do Ciebie e-mailem po wprowadzeniu informacji o zwrocie lub wymianie na stronie internetowej.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Refundacji dokonujemy po otrzymaniu produktów w magazynie. Po dokonaniu przez nas zwrotu pieniędzy Twój bank rozpocznie procedurę przesyłania pieniędzy na Twoje konto. Czas potrzebny na zwrot pieniędzy jest różny w zależności od banku i metody płatności, ale trwa około 14 dni – zobacz harmonogram poniżej. Możesz zdecydować, czy chcesz otrzymać zwrot pieniędzy na swoje konto, korzystając z oryginalnej metody płatności, czy z e-Kartę Podarunkową Reebok.
Harmonogram zwrotu:
1. Wysyłka i przetwarzanie: 5-6 dni roboczych
2. Zwrot pieniędzy zaakceptowany:
- e-Karta Podarunkowa Reebok (również dla zamówień płatnych przy odbiorze): natychmiast po sprawdzeniu zwrotu
- karta kredytowa/debetowa: maks. 14 dni roboczych
- PayPal: maks. 3 dni robocze
- DotPay: maks. 3 dni robocze
Kody, które upoważniają Cię do procentowego upustu (np. 10% zniżki), zostaną odnowione w przypadku zwrotu zamówienia lub jego części – w tym celu skontaktuj się z nami. Kody na konkretne kwoty (np. 10 PLN) są uzupełniane automatycznie – otrzymasz e-maila zawierającego informację o kwocie, którą zapłacono za część zamówienia.
Zwracamy pełną kwotę kosztów przesyłki, z wyjątkiem następujących przypadków:
1) Zwracasz tylko część zamówienia.
2) Zwracasz zamówienie, korzystając z innej firmy dostawczej.
3) Wybierasz przesyłkę ekspresową. W tym przypadku możemy zwrócić Ci koszty standardowej dostawy, pod warunkiem, że zwracasz całe zamówienie.
Czy mogę wymienić zakupione produkty?
Czy produkty zamówione online są w złym rozmiarze? Zamiast zwrócić, możesz za darmo wymienić je na rzeczy w innym rozmiarze w ciągu 60 dni.
Jak mogę wymienić produkty?
Kliknij „Darmowa wymiana rozmiaru”, a następnie powiedz nam, które produkty chcesz wymienić oraz wybierz prawidłowy rozmiar. Zapakuj produkty i zanieś paczkę do punktu nadawczego w ciągu 5 dni, aby uniknąć anulowania możliwości wymiany rozmiaru. Kiedy Twoje wymienione zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający wysyłkę wraz z kodem do monitorowania przesyłki. Przesyłka zostanie wysłana za pośrednictwem naszej standardowej firmy dostawczej na oryginalnie podany adres wysyłki.
Chcesz zwrócić i wymienić produkty z jednego zamówienia?
Nie ma problemu. Możesz zapakować je wszystkie do jednej paczki. Zwrócimy Ci pieniądze poprzez oryginalnie wybraną metodę płatności, kiedy otrzymamy paczkę.
Jakich produktów nie można wymienić?
Nie można zwrócić produktów personalizowanych, które tworzymy tylko i wyłącznie dla Ciebie.
Jeśli chcesz wymienić kolor, zwróć produkt i złóż nowe zamówienie. Produkty zakupione w tradycyjnym sklepie Reebok podlegają wymianie w sklepie.
Jak mogę zwrócić produkty zakupione w sklepie Reebok?
Możesz zwrócić zakupione produkty w każdym sklepie Reebok, jednak najlepiej zrobić to w miejscu dokonania oryginalnego zakupu. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek). Zwrotów można dokonać w czasie 60 dni. W tradycyjnych sklepach nie przyjmujemy produktów zakupionych online.
Jak mogę zwrócić produkty zakupione w opcji „Zamów i odbierz osobiście” i odebrane w sklepie?
Rezerwacja „Zamów i odbierz osobiście” polega na złożeniu zamówienia przez Internet i odebraniu go osobiście we wskazanym sklepie stacjonarnym. Takie zamówienie możesz zwrócić w sklepie.
Jak mogę zwrócić produkty zamówione w stacjonarnym sklepie Reebok i dostarczone do domu?
Jeżeli pracownik naszego sklepu złożył Twoje zamówienie na tablecie, a Ty otrzymasz je z dostawą do domu, musisz zwrócić je do naszego magazynu, stosując się do instrukcji dotyczących zwrotów online dostępnych u góry.
Jak mogę zwrócić produkty Reebok zakupione w innym sklepie stacjonarnym lub internetowym?
Jeśli produkty zostały kupione w innym sklepie stacjonarnym lub internetowym, skontaktuj się z tym sklepem, ponieważ stosuje on swoje zasady zwrotów i wymian. Nie można zwrócić tych produktów bezpośrednio do Reebok.